مشکل بیمه رسانه ها در مجلس پیگیری می شود


مشکل بیمه رسانه ها در مجلس پیگیری می شود

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل بیمه رسانه ها و حل مسایل و مشکلات خبرنگاران در حوزه قانون گذاری از سوی مجلس پیگیری می شود.

سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار انجام شد، اظهار داشت: ساماندهی بیمه خبرنگاران به عنوان یک مطالبه همواره در دستور کار مجلس شورای اسلامی بوده و دولت نیز در این خصوص باید کمک کرده و پیگیر باشد چرا که اگر این موضوع در قالب طرح به صحن علنی مطرح شود، برای نتیجه بخش بودن روند طولانی را طی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی خبرنگاران همواره از مطالبات این قشر است، افزود: توجه به این مهم می تواند به حفظ شان و جایگاه اصحاب رسانه کمک کند تا ضمن برخورد بی طرفانه با واقعیت ها و مشکلات جامعه، آن را صادقانه بیان کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار، یادآور شد: طرح و پیگیری مطالبات، خواسته ها، مشکلات و تقاضاهای فعالان این عرصه در چنین ایامی از سوی مسئولان بالادستی فرصت خوبی است تا اصحاب رسانه و خبرنگاران بتوانند بهتر به فعالیت اصلی و ارزشمند خود که همانا اطلاع رسانی شفاف و سریع است، بپردازند.

زرآبادی ادامه داد: مشکلات صنفی خبرنگاران در استان قزوین نیز از طریق معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری قزوین نیز در حال پیگیری است و ما نیز در صورت طرح مواردی از سوی اصحاب رسانه مسایل را با جدیت دنبال و برای رفع مشکلات این قشر تلاش خواهیم کرد.

۸۰۵۴*3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت