2 هزار ویلا باغ غیرمجاز در دزفول وجود دارد


2 هزار ویلا باغ غیرمجاز در دزفول وجود دارد

دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: 2 هزار ویلا باغ غیر مجاز در دزفول وجود دارد که این معضل باید به صورت ریشه ای حل شود.

به گزارش ایرنا سرهنگ روح اله گراوندی روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: بیشتر باغ ویلاهای شهرستان دزفول مجوز ندارند و صاحبان آنها برای مسئولان امنیتی شناخته شده نیستند که این امر موجب مشکلاتی شده است.
وی همچنین با بیان اینکه میزان سرقت در شهرستان دزفول از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱.۵ درصد افزایش یافته گفت: کشف سرقت در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰.۵ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: در ۱۵ روز گذشته فقط ۲ مورد سرقت در دزفول ثبت شد که وجود چنین سرقت هایی در شهری با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت طبیعی است.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خصوص دستگیری سارقان نیز گفت: دستگیری سارقان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرستان دزفول ۷۰ درصد افزایش یافته که این نشانه افزایش سارقان است و زنگ خطری است که یکی از عوامل آن بیکاری و گرانی است.
سرهنگ گراوندی افزود: کشف مواد مخدر در دزفول از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸۵ درصد افزایش ، و کشف سلاح گرم غیرمجاز در امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال نیز ۸۱ درصد افزایش یافته است.
وی با تقدیر از خبرنگاران به خاطر اطلاع رسانی صحیح آنها اظهار امیدواری کرد با اطلاع رسانی صحیح اخبار ،کاستی ها و انتقادات برطرف و شاهد برقراری امنیت باشیم.
۷۲۷۸/۳۰۲۲ / ۶۰۳۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!