طرح‌های عمرانی اولویت‌دار در آذربایجان‌غربی احصا شود


طرح‌های عمرانی اولویت‌دار در آذربایجان‌غربی احصا شود

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سازمان‌ها و ادارات این استان طرح‌های عمرانی اولویت‌دار خود را در تمام شهرستان‌ها مشخص کنند تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای آنها صورت گیرد.

محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آذربایجان‌غربی افزود: سازمان‌ها به جای مطرح کردن دهها طرح، ۲ یا سه طرح را برای اجرا و پیگیری طی سال‌جاری مشخص کنند.

وی ادامه داد: پس از مشخص شدن طرح‌های اولویت‌دار عملیات اجرایی آنها باید به‌سرعت شروع شود تا طرح به نتیجه برسد.

وی در رابطه با طرح‌های عمرانی شهرستان چالدران نیز بیان کرد: بهسازی مسیر ارتباطی روستاهای "بی احمد کندی" و " شیخ سلو" به طول ۱۸ کیلومتر آغاز شده که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در مرحله نخست ۵۰ میلیارد ریال تخصیص یابد و برای مرحله بعدی نیز در صورت لزوم ۵۰ میلیارد ریال دیگر هزینه خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: سهم بودجه‌ای شهرستان چالدران از منابع امسال ۲ برابر سهم جمعیتی این شهرستان تعیین شده است.

ناصر حضرتی بیان کرد: یک برنامه اقتصاد مقاومتی مشخص برای شهرستان چالدران تعیین شده است و تامین اعتبار طرح‌های عمرانی این شهرستان نیز از محل منابع استانی، ملی و خصوصی تامین می‌شود.

حسن محمدزاده فرماندار چالدران نیز در این این جلسه گفت: طرح‌های عمرانی، توسعه روستای، ورزشی و زیربنایی از جمله طرح‌هایی مورد بررسی در این شهرستان هستند.

در ادامه ان جلسه مقرر شد طرح‌های اولیت‌دار شهرستان چالدران با حضور مدیران کل ادارت و فرماندار و نمایندگان این شهرستان تعیین گردد تا تصمیمات لازم در خصوص آنها گرفته شود.

۹۹۱۸/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود