ابهاماتی که مدیرعامل شستا باید پاسخ دهد/ سهم تخلفات مدیرعامل جدید شستا در هلدینگ دارویی تامین چقدر است؟


ابهاماتی که مدیرعامل شستا باید پاسخ دهد/ سهم تخلفات مدیرعامل جدید شستا در هلدینگ دارویی تامین چقدر است؟

محمد رضوانی فر، مدیرعامل کنونی شستا که داعیه دار شفاف سازی است این ابهام را شفاف کند که چند درصد از مطالبات کنونی هلدینگ تیپیکو در زمان مدیریت وی بر این هلدینگ انجام شده و چرا وی در موردجدول مطالباتی که اخیراً منتشر شده سکوت اختیار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش محمد شریعتمداری وزیر کار در توئیتی میزان مطالبات شستا را 15 هزار میلیارد تومان عنوان کرده بود.

محمد رضوانی فر مدیرعامل کنونی شستا پیش از این مدیرعامل هلدینگ دارویی تامین بود در 14 آذر 96 با حکم مرتضی لطفی مدیرعامل وقت شستا به این سمت منصوب شده بود.

با این مقدمه محمد رضوانی فر که داعیه دار شفاف سازی است این ابهام را شفاف کند که چند درصد از مطالبات کنونی هلدینگ تیپیکو در زمان مدیریت وی بر این هلدینگ انجام شده و چرا وی در موردجدول مطالباتی که اخیراً منتشر شده سکوت اختیار کرده است.

ابهام دوم در مورد عملکرد وی در زمان مدیریتش بر هلدینگ دارویی تامین(تیپیکو) است، 6 تیرماه سال جاری رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از تیپیکو توسط مجلس خبر داده و محورهای این تحقیق و تفحص را مدیریت سیاسی و غیرعلمی شرکت ها، برگزاری مجامع صوری و ارائه گزارشات غیر واقعی به مسئولان و برخی سو استفاده های مالی در این هلدینگ عنوان کرده بود.

محمد رضوانی فر به این ابهام پاسخ دهد که سهم وی از این تخلفات چقدر است؟ و آیا موضوع انتصاب مهره های نمایندگان در شرکت ها ارتباطی با این تحقیق و تفحص دارد ؟

در روزهای اخیر انتصاب برخی افراد فاقد رزومه اجرایی و حتی یک روز سابقه در هیئت مدیره های شستا حاشیه ساز شده بود ، از جمله این انتصابات انتصاب محسن بیگلر بیگی در هیئت مدیره پتروشیمی غدیر و مرجان توحیدی به سمت روابط

عمومی پتروشیمی امیرکبیر نامشخص است. آقای رضوانی فر پاسخ دهد چرا و به چه دلیل خبرنگاران را وارد هیئت مدیره ها کرده و می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه