ردبول: مرسدس با استراتژی خود ما را کیش و مات کرد


فرمول یک ایران – کریستین هورنر مدیر تیم ردبول ریسینگ عنوان کرد که آنها در دام مرسدس افتادند و نمی توانستند کاری برای مکس ورشتپن بکنند. در تعقیب و گریز داغ و هیجان انگیزی که بین مکس و لوئیس همیلتون وجود داشت، مرسدس از استراتژی دو پیت استاپ استفاده و با لاستیک ها مدیوم جدید به وی 20 دور فرصت داد تا از راننده هلندی سبفت بگیرد. همیلتون بعد از آن با...

فرمول یک ایران – کریستین هورنر مدیر تیم ردبول ریسینگ عنوان کرد که آنها در دام مرسدس افتادند و نمی توانستند کاری برای مکس ورشتپن بکنند.

در تعقیب و گریز داغ و هیجان انگیزی که بین مکس و لوئیس همیلتون وجود داشت، مرسدس از استراتژی دو پیت استاپ استفاده و با لاستیک ها مدیوم جدید به وی ۲۰ دور فرصت داد تا از راننده هلندی سبفت بگیرد.

همیلتون بعد از آن با نهایت قدرت اقدام به نزدیک شدن نمود و ورشتپن قبل از سبقت همیلتون اعلام کرده بود که لاستیک هایش تمام شده اند. هورنر اعلام کرد در برابر این اقدام مرسدس هیچ کاری نمی توانستند انجام دهند، اما باز هم بسیار خوشحال است چراکه فاصله مکس با والتری کم شده و او به صدر نزدیک شده است.

ردبول: مرسدس با استراتژی خود ما را کیش و مات کردردبول: مرسدس با استراتژی خود ما را کیش و مات کرد والتری بوتاس و مکس ورشتپن

کریستین گفت:

در موقعیت بهتری با توجه به تعیین خط قرار داشتیم اما مرسدس در مسابقه سریع تر بود و در فاصله یک ثانیه ای ما را تعقیب می کرد. این امر به آنها یک پیت استاپ مجانی داد. اینکه ما نیز مکس را به پیت می آوردیم و او را یک ثانیه عقب می انداختیم معقول نبود چراکه وی تمام آن چیزی را که باید از خودرو می گرفت.

در نیمه دوم مسابقه لوئیس توانست عبور کند پس موقعیت شروع مسابقه تضمینی به موفقیت نیست. آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند اما کماکان آخر هفته فوق العاده ای برای مکس بود و وی توانست به ۷ امتیازی بوتاس برسد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت