فراخوان چهل و ششمین محفل طنزپردازان استان قم


فراخوان چهل و ششمین محفل طنزپردازان استان قم

در آستانه روز خبرنگار فراخوان چهل و ششمین محفل طنزپردازان استان قم _قمپز_ با موضوع خبر و خبرنگاری منتشر شد. به گزارش شیرین طنز، به […] نوشته فراخوان چهل و ششمین محفل طنزپردازان استان قم اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

در آستانه روز خبرنگار فراخوان چهل و ششمین محفل طنزپردازان استان قم _قمپز_ با موضوع خبر و خبرنگاری منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در آستانه روز خبرنگار فراخوان چهل و ششمین محفل طنزپردازان استان قم _قمپز_ با موضوع خبر و خبرنگاری منتشر شد. به گفته محمد مهدی بهمنی مدیر روابط عمومی حوزه هنری قم علاقمندان و طنزپردازان قمی و غیر قمی تا ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی qompoz@gmail.com ارسال نمایند تا برای قرائت در این محفل ارزیابی شود.

وی همچنین یادآور شد: «چهل و ششمین محفل قمپز طبق روال معمول که آخرین چهارشنبه هر ماه برگزار می‌شود، روز ۳۰ مرداد ماه برگزار خواهد شد. در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر غدیر برگزار می‌شود به رسم سپاسگزاری از تعدادی از خبرنگاران فعال حوزه فرهنگ و هنر تقدیر خواهد شد.»

وی در خصوص برنامه‌های این نوبت از محفل قمپز نیز تصریح کرد: «پخش ویدئو کلیپ‌ و دعوت از یک روزنامه‌نگاران طنزپرداز به‌عنوان مهمان ویژه، از جمله برنامه‌هایی‌ست که برای این محفل تدارک دیده شده‌است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده