با جدیدترین دورگه ایرانی _ آلمانی آشنا شوید؛ مقصد بعدی انگلیس، هلند یا ترکیه !


اکرت در برهه‌ای موردتوجه کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران قرار گرفته بود و گفته می‌شد احتمال دعوت او به تیم ملی نیز وجود دارد. نوشته با جدیدترین دورگه ایرانی _ آلمانی آشنا شوید؛ مقصد بعدی انگلیس، هلند یا ترکیه ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

با جدیدترین دورگه ایرانی _ آلمانی آشنا شوید؛ مقصد بعدی انگلیس، هلند یا ترکیه !

اکرت بازیکن دو رگه ایرانی– آلمانی در سه راهی انگلیس، هلند یا ترکیه
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۹:۳۰
با جدیدترین دورگه ایرانی _ آلمانی آشنا شوید؛ مقصد بعدی انگلیس، هلند یا ترکیه !

اکرت در برهه‌ای موردتوجه کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران قرار گرفته بود و گفته می‌شد احتمال دعوت او به تیم ملی نیز وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌های ترکیه از ابراز تمایل باشگاه مالاتیاراسپور برای به خدمت گرفتن دنیس اکرت ، مهاجم دورگه ایرانی– آلمانی خبر دادند. اکرت در برهه‌ای موردتوجه کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران قرار گرفته بود و گفته می‌شد احتمال دعوت او به تیم ملی نیز وجود دارد. این شایعات از آنجا شکل گرفت که او پرچم ایران را به پروفایل اکانت اینستاگرامش اضافه کرد و به‌سرعت تعداد فالوورهایش افزایش یافت. در ادامه صدها کامنت از سوی هواداران ایرانی باعث شد او به‌سرعت این پرچم را حذف و تلاش کرد به دور از جنجال به فوتبالش ادامه دهد و از سوی کی‌روش نیز پالس مثبتی برای حضور در تیم ملی دریافت نکرد. او درحال حاضر به‌عنوان بازیکن آزاد به دنبال حضور در یک باشگاه جدید است. از تیم‌های لیدز انگلیس، آنتالیااسپور ترکیه، هایدنهایم و ویکتوریا کلن آلمان، خیرونا، لوگو، مایورکا و الچه اسپانیا، ویلم هلند و لوادیا تالین‌استونی که فصل گذشته قهرمان لیگ این کشور شده به‌عنوان مشتریان این مهاجم ۲۲ ساله نام برده می‌شود.

درخشش در رده پایه

اکرت ژانویه ۱۹۹۷ از مادری اسپانیایی و پدری ایرانی– آلمانی در بن آلمان متولد شد. او در سال ۲۰۰۷ از پولهایم راهی کلن شد تا در تیم نوجوانان این باشگاه بازی کند. حضور او در کلن تنها دو سال ادامه داشت و پس از آن راهی آلمانیاآخن شد. دنیس جوان دو سال بعد به مونشن‌گلادباخ پیوست و تا رده زیر ۱۹ سال برای این تیم بازی کرد.

او که یک مهاجم هدف و ۱۸۲ سانتیمتری است، در مجموع حضورش در لیگ‌های پایه آلمان در ۸۲ بازی موفق به زدن ۴۷ گل شد. درخشش خوب او در تیم‌های پایه باعث شد یک‌بار برای تیم ملی زیر ۱۹ سال آلمان به میدان برود، اما پس از آن دیگر نتوانست در رده ملی به میدان برود.

اکرت تا سال ۲۰۱۷ در ۴ مسابقه برای مونشن‌گلادباخ ۲ بازی کرد، اما موفق به گلزنی نشد. با این حال در این سال موردتوجه سلتاویگوی B قرار گرفت و با انتقالی آزاد به این تیم پیوست. او در لالیگای ۳ موفق شد عملکرد نسبتا خوبی از خود به جا گذاشته و با ۹ بار گلزنی در ۴۲ بازی حتی به تیم اصلی سلتا راه یافت و ۹ بار در لالیگا به میدان رفت، اما در گلزنی ناکام ماند و با تغییر سرمربی کمتر فرصت بازی در تیم اصلی را به دست آورد.

فصلی ناامیدکننده در هلند

در این شرایط او در نیم‌فصل سال گذشته به صورت قرضی راهی هلند شد تا در تیم نه‌چندان مطرح اکسلسیور بازی کند. او در ابتدا بیشتر برای تیم زیر ۲۱ سال این تیم بازی می‌کرد و در ۴ دیداری که برای این تیم به میدان رفت، موفق شد ۴ بار دروازه رقبا را باز کند. در این شرایط توانست در ترکیب اصلی این تیم که در خطر سقوط به دسته پایین‌تر بود، قرار گیرد. تنها دو گل برابر امن و هراکلس حاصل ۱۲ بازی او برای این تیم بود. اکسلسیور حتی با تغییر سرمربی نیز نتوانست در سطح نخست لیگ هلند باقی بماند و پس از قرار گرفتن در رتبه شانزدهم در لیگ ۱۸ تیمی راهی پلی‌آف بقا شد، اما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به والویک باخت و سقوط کرد.

در پایان فصل اکسلسیور تمایلی برای تمدید قرارداد با اکرت یا خرید او نداشت و سلتاویگو نیز تصمیم گرفت قراردادش با او را فسخ کرده و این بازیکن ۲۲ ساله به‌عنوان بازیکن آزاد به دنبال چالشی تازه در تیمی جدید است.

انگلیس، هلند یا ترکیه؟

از روداکرکراد هلند به‌عنوان یکی از مشتریان اصلی اکرت نام برده می‌شود. تیمی که فصل گذشته را در رتبه سیزدهم لیگ دسته دو این کشور به پایان برد و با توجه به مشکلات مالی‌، خرید این بازیکن آزاد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برایشان باشد.

از سوی دیگر رسانه‌های انگلیسی نیز اکرت را یکی از ۵ گزینه نهایی باشگاه لیدز برای جانشینی کمار روف، مهاجم این تیم که قصد جدایی از باشگاه انگلیسی را دارد، معرفی کرده‌اند. قطعا حضور در انگلیس می‌تواند چالشی جذاب برای این بازیکن جوان باشد، به شرطی که برخلاف فصل گذشته بتواند روند گلزنی‌هایش را بهتر کرده و جای ثابتی برای خود در تیم اصلی پیدا کند.

مالاتیاراسپور ترکیه دیگر تیمی است که خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن دورگه شده و صعود این تیم به دور سوم انتخابی لیگ اروپا شاید ‌انگیزه مضاعفی برای اکرت ایجاد کند که حضور در لیگی مانند سوپرلیگ ترکیه را نیز تجربه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید