دستگاه های اجرایی هرمزگان ایده های جدید پژوهشی سفارش دهند


دستگاه های اجرایی هرمزگان ایده های جدید پژوهشی سفارش دهند

بندرعباس-ایرنا- دستگاه‌های اجرایی هرمزگان، ایده های جدید و نیازهای خود در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فناوری و نوآوری را به کارگروه آموزش و پژوهش استان ارائه دهند.

استاندار هرمزگان گفت: گروه‌های کاری تخصصی در حوزه پژوهش و فناوری فعال شوند و گزارش اقدامات گروه های کاری باید در هر نشست از کارگروه ارائه شود.

فریدون همتی چهارشنبه شب در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان افزود: در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال با استفاده از بستر دیجیتال وجود دارد و باید این امر در استان مورد توجه جدی قرار گیرد. وی بیان داشت: باید تمامی ظرفیت های در حوزه گردشگری هرمزگان به صورت دقیق مطالعه و شناسایی شود و برای پیشرفت این حوزه راهکارهایی برای به کار گیری و فعال سازی آنها ارائه شود.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: ارتقای سطح گردشگری در هر جامعه‌ای می‌تواند موجب پویایی و افزایش تعاملات فرهنگی در آن جامعه شود و باید به تقویت نیروی انسانی و آموزش در حوزه گردشگری توجه بسیاری داشته باشیم.

همتی اضافه کرد: توسعه فعالیت های بوم گردی با ارائه آموزش های تخصصی در این حوزه از مواردی است که باید به جد در هرمزگان انجام شود.

وی گفت: گردشگری ثروتی پایان ناپذیر برای هر جامعه است و روز به روز می‌توان ظرفیت‌های جدید از درون آن شناسایی کرد.

استاندار هرمزگان همچنین بر ضرورت سرعت بخشی در راه اندازی اپلیکیشن و پرتال جامع گردشگری استان تاکید کرد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری