جشنواره سرود فرزندان کارکنان نداجا در سیرجان آغاز شد


جشنواره سرود فرزندان کارکنان نداجا در سیرجان آغاز شد

گروه فرهنگی - سومین جشنواره سراسری سرود فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان آغاز شد.

جشنواره سرود فرزندان کارکنان نداجا در سیرجان آغاز شد

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از آمادگاه پشتیبانی دریایی مستقر در سیرجان، ناخدا یکم ستاد علیرضا محمدی جانشین آمادگاه پشتیبانی دریایی مستقر در سیرجان گفت: در جشنواره سراسری سرود فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش، ۲۰ گروه سرود از مناطق و نواحی دریایی به رقابت می‌پردازند و برترین‌های این جشنواره به جشنواره سرود ارتش جمهوری اسلامی راه خواهند یافت.
وی افزود: در این جشنواره حجم انبوهی از فرزندان نیروی دریایی سراسر کشور که منتخبین هستند با برنامه‌های فرهنگی نواحی و مناطق دریایی آشنا می‌شوند.
حجت‌الاسلام محمد باقری، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش هم گفت: امروز شاهد افتتاحیه سومین دوره مسابقات سرود نداجا از تمام مناطق دریایی کشور هستیم که 20 گروه سرود منتخب در قالب 10 گروه پسر و 10 گروه دختر از این مناطق در آمادگاه پشتیبانی دریایی در سیرجان به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان هم به مسابقات سرود ارتش جمهوری اسلامی ایران راه خواهند یافت.
وی هدف از رقابت و برگزاری این مسابقات را برنامه فرهنگی مناسب برای پرسنل و خانواده‌های نیروی دریایی بیان کرد و افزود: این برنامه و مسابقه با استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها روبه‌رو شده است و در کنار دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی در تابستان اجرایی شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو