ویلاهای باستی هیلز سند ندارد


ویلاهای باستی هیلز سند ندارد

تهران-ایرنا- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره وضعیت ثبتی ویلاهای باستی‌هیلز گفت: سند برای ویلاهای باستی هیلز صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، ذبیح‌الله خدائیان عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و پیشین دادگستری استان تهران در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت ثبتی و کاداستری منطقه باستی‌هیلز و ویلاهای بنا شده در منطقه لواسان افزود: حفاظت از اراضی ملی برعهده سازمان منابع طبیعی است و آن مواردی که منابع طبیعی به ما نقشه داده، سعی کرده‌ایم جانمایی کنیم؛ قطعا ما برای آنهایی که ویلا ساخته‌اند سندی صادر نکرده‌ایم، اما برای منابع طبیعی این کار را انجام داده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: کاداستر، اقدام مهم و ملی است که نیاز به تلاش بیشتر همکاران ما و سایر دستگاه‌ها دارد، از جمله سازمان منابع طبیعی، امور اراضی، وزارت مسکن و شهرسازی و همه اداراتی که به نوعی در طرح کاداستر سهیم هستند.
وی ادامه داد: اگر همه همکاری کنند و دولت و مجلس در اختصاص بودجه لازمی که قانون پیش‌بینی کرده مساعدت داشته باشند، به نتیجه خواهیم رسید.
خداییان در پاسخ به سوالی در خصوص شکایت سازمان بازرسی در رابطه با آزمون سردفتری و احتمال ابطال نتایج این آزمون گفت: از نظر ما آزمون در صحت و سلامت برگزار شده و الان هم در مرحله‌ پذیرفته شدگان مرحله اول هستیم.
وی ادامه داد: هیئتی را به مشهد فرستادیم که افراد شرق کشور را اختبار کنند؛ در بقیه استانها هم انجام خواهد شد و امیدواریم هر چه زودتر تمام شود و ما ابلاغ‌شان را صادر کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل