17 مرداد فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر اصحاب رسانه است


17 مرداد فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر اصحاب رسانه است

قزوین- ایرنا - 17 مرداد، روز خبرنگار ویادآور شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای این عرصه ی پُر مسئولیت و فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر و قدردانی از اصحاب رسانه است.

استاندار قزوین با صدور پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار آورده است : این روز، زمان قدردانی از زحمات فرهیختگانی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

عبدالمحمد زاهدی در این پیام تاکید کرده است : روز خبرنگار یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی، ایمان دارند و دانستن را حق مردم می دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای، با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.
این روز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به قداست قلم و تلاش و مسئولیت خبرنگاران به عنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی رسانی به جامعه است.
استاندار با عرض تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار به تمامی صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و فعالان عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی کهن دیار مینودری؛ از تلاش های ارزنده تلاشگران عرصه ی روشنگری و اطلاع رسانی قدردانی کرده و آورده است : انتظار دارم با هدف امیدبخشی به جامعه ضمن آگاهی از نیازها و مطالبات مردم، در راستای انعکاس دستاوردها و خدمات نظام اسلامی و دولت دوازدهم گام بردارند.
امید است مدیران دستگاههای اجرایی استان و دولتمردان بیش از پیش قدردان تلاش ها و مجاهدت های پیشگامان عرصه ی اطلاع رسانی و نمایندگان افکار عمومی باشند و با پاسخگویی مستمر در راستای تقویت روشنگری اثرگذار در جامعه بکوشند.

۶۰۱۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش