تاخت و تاز ورشتپن به همیلتون؛ حقیقت یا تاکتیکی برای جذب هوادار؟


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن طی مصاحبه ای جنجالی حملات شدیدی به لوئیس همیلتون داشته و عنوان کرده رانندگان خوب بسیاری وجود دارند که اگر در خودرو مرسدس بودند 5 قهرمانی می آوردند. اکنون که به تعطیلات تابستانی رفته ایم این سوال مطرح است: کدامیک راننده بهتری است؟ همیلتون یا ورشتپن؟ نیکو روزبرگ راننده اسبق مرسدس عنوان کرده که در ماشین یکسان، مکس لوئیس...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن طی مصاحبه ای جنجالی حملات شدیدی به لوئیس همیلتون داشته و عنوان کرده رانندگان خوب بسیاری وجود دارند که اگر در خودرو مرسدس بودند ۵ قهرمانی می آوردند.

اکنون که به تعطیلات تابستانی رفته ایم این سوال مطرح است: کدامیک راننده بهتری است؟ همیلتون یا ورشتپن؟ نیکو روزبرگ راننده اسبق مرسدس عنوان کرده که در ماشین یکسان، مکس لوئیس را شکست خواهد داد. همیلتون نیز اعلام کرده که از هم تیمی شدن با ورشتپن استقبال می کند. این اتفاق به زودی نخواهد افتاد چراکه تیم ردبول اعلام کرد مکس تا ۲۰۲۰ در این تیم خواهد بود، مگر اینکه لوئیس به ردبول برود!

مکس کبریت به انبار باروت زد و اعلام کرد خیلی رانندگان دیگر در ماشین مرسدس بودند پنج قهرمانی کسب می کردند و همیلتون دستاورد بزرگ و خاصی کسب نکرده است. مکس به طور مشخص به فرناندو آلونسو هم تیمی سال ۲۰۰۷ او در تیم مکلارن اشاره کرد و گفت فرناندو راننده فوق العاده ای است و می توانست ۸ یا ۹ قهرمانی داشته باشد. ورشتپن گفت:

برای همیلتون احترام زیادی قائلم اما خیلی افراد دیگر در آن ماشین می توانند ۵ قهرمانی داشته باشند. اگر در تیم خود خوش شانس باشید و هوای تان را داشته باشند می توانید هم تیمی خود را شکست دهید. وقتی تیمی برای مدت طولانی قهرمان است، برد هایش هم بیشتر و بیشتر خواهد شد.

فرناندو آلونسو اگر در تیم درستی بود الان ۸ یا ۹ قهرمانی داشت، چراکه راننده فوق العاده ای است.

تاخت و تاز ورشتپن به همیلتون؛ حقیقت یا تاکتیکی برای جذب هوادار؟تاخت و تاز ورشتپن به همیلتون؛ حقیقت یا تاکتیکی برای جذب هوادار؟ مکس ورشتپن و فرناندو آلونسو

درباره انتقال احتمالی وی به مرسدس در فصل ۲۰۲۱ او اعلام کرد که به برنامه و توانمندی ردبول ایمان دارد. وی افزود:

هدف من کسب چند قهرمانی با ردبول است، چرا که این خانواده من است و به آنها ایمان دارم. اما تغییرات قوانین در سال ۲۰۲۱ برای همه پیچیده و گنگ است و باید دید چه خواهد شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی