امکان تردد خبرنگاران با گوشی هوشمند در مجلس فراهم می‌شود


امکان تردد خبرنگاران با گوشی هوشمند در مجلس فراهم می‌شود

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رییس مجلس می‌گوید به دنبال درخواست‌ خبرنگاران پارلمانی و دستور ریاست مجلس، امکان تردد آنها در مجلس با گوشی هوشمند فراهم می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس، غلامرضا نوری قزلجه با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران پارلمانی به تسهیلاتی که مجلس برای این قشر خدوم در جهت انتشار رویدادها و اخبار قوه مققنه فراهم کرده، اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم پیش بینی و نسبت به تقویت پهنای باند اینترنت و امکانات سخت افزاری اقداماتی صورت گرفته تا خبرنگاران بتوانند در لحظه و با سرعت اخبار مجلس را منعکس کنند.

معاون اجرایی رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنا به توصیه علی لاریجانی رئیس مجلس، معاونت اجرایی خود را مکلف می‌داند شرایط را برای خبررسانی تسهیل کند که یکی از این موارد رسیدگی به درخواست خبرنگاران پارلمانی برای داشتن گوشی همراه هوشمند در محیط مجلس بود.
وی افزود: این اقدام که برای تسریع در ارسال و مخابره اخبار مجلس مورد نیاز است، در جلسه گرامیداشت روز خبرنگار با رییس مجلس مطرح شد و بنا به دستور وی، تدابیری اندیشیده و مقرر شد تردد خبرنگاران با گوشی هوشمند در مجلس امکان پذیر شود.
نوری تاکید کرد: نهایتاً از مهرماه خبرنگاران پارلمانی می‌توانند با گوشی هوشمند خود به داخل مجلس تردد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان