اطلاعیه اداره کل رسانه‌های داخلی درباره وضعیت کاغذ مطبوعات در سال ٩٨


اطلاعیه اداره کل رسانه‌های داخلی درباره وضعیت کاغذ مطبوعات در سال ٩٨

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای، وضعیت کاغذ مطبوعات و چگونگی تامین و توزیع آن در سال ٩٨ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از زمان تشکیل کارگروه کاغذ در معاونت مطبوعاتی در اردیبهشت امسال تاکنون مجموعا درخواست واردات ٢٣ هزار تن کاغذ روزنامه از ١٠ موسسه یا شرکت «ژرفا تجارت مبین، چاپ و انتشارات کیهان، ارمغان گستر نوید، شرکت کاغذ پیک فراز، کاغذ گستران خاور، ایرانچاپ، خراسان، نگار گستر هامون، نوین ترخیص باقی و همشهری»، به تایید این معاونت رسیده است.


در این اطلاعیه آمده است: موسسات مطبوعاتی حاضر در فهرست شرکت‌های مورد تایید این معاونت، موظف شده‌اند کاغذ وارداتی را در اختیار معاونت امور مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهند و این کاغذ مصرفی آن موسسه و روزنامه محسوب نمی‌شود.


گفتنی است تاکنون از مجموع درخواست‌های تایید شده معاونت مطبوعاتی، ٧٤١٦ تن تامین ارز شده است؛ ٢١٠٠ تن از این کاغذها تا اول مردادماه توزیع شده و ١٥٠٠ تن نیز در حال توزیع است و ٤٦٠٠ تن کاغذ دیگر نیز تا اوایل شهریور توزیع خواهد شد.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس