اطلاعیه اداره کل رسانه‌های داخلی درباره وضعیت کاغذ مطبوعات در سال ٩٨


اطلاعیه اداره کل رسانه‌های داخلی درباره وضعیت کاغذ مطبوعات در سال ٩٨

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای، وضعیت کاغذ مطبوعات و چگونگی تامین و توزیع آن در سال ٩٨ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از زمان تشکیل کارگروه کاغذ در معاونت مطبوعاتی در اردیبهشت امسال تاکنون مجموعا درخواست واردات ٢٣ هزار تن کاغذ روزنامه از ١٠ موسسه یا شرکت «ژرفا تجارت مبین، چاپ و انتشارات کیهان، ارمغان گستر نوید، شرکت کاغذ پیک فراز، کاغذ گستران خاور، ایرانچاپ، خراسان، نگار گستر هامون، نوین ترخیص باقی و همشهری»، به تایید این معاونت رسیده است.


در این اطلاعیه آمده است: موسسات مطبوعاتی حاضر در فهرست شرکت‌های مورد تایید این معاونت، موظف شده‌اند کاغذ وارداتی را در اختیار معاونت امور مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهند و این کاغذ مصرفی آن موسسه و روزنامه محسوب نمی‌شود.


گفتنی است تاکنون از مجموع درخواست‌های تایید شده معاونت مطبوعاتی، ٧٤١٦ تن تامین ارز شده است؛ ٢١٠٠ تن از این کاغذها تا اول مردادماه توزیع شده و ١٥٠٠ تن نیز در حال توزیع است و ٤٦٠٠ تن کاغذ دیگر نیز تا اوایل شهریور توزیع خواهد شد.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !