آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن باسن می‌شود؟


آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن باسن می‌شود؟

برخی از افراد به امید داشتن باسنی بزرگ و خوش فرم، اقدام به برقراری رابطه جنسی مقعدی می‌کنند. ارتباطی میان رابطه جنسی مقعدی و بزرگ شدن باسن وجود ندارد و این موضوع تنها یک شایعه است. متاسفانه این رابطه می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را برای فرد داشته باشد.

آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن باسن می‌شود؟


ستاره |
سرویس زناشویی - امروزه به دلیل تنوع‌طلبی زوجین در رابطه‌ و تبلیغ رابطه جنسی مقعدی از طریق فیلم‌های پورن بسیاری اقدام به برقراری رابطه جنسی مقعدی می‌کنند. از این‌رو داشتن اطلاعات درست و کافی درباره رابطه جنسی مقعدی بسیار ضروری به نظر می‌رسد. گاهی اطلاعات تعجب‌برانگیزی درباره رابطه جنسی مقعدی بین افراد ردوبدل می‌شود که پایه و اساس علمی ندارد، برای مثال برخی از افراد ادعا می‌کنند که رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن باسن می‌شود. این موضوع تا چه اندازه حقیقت دارد؟ آیا این نوع رابطه عوارضی برای بدن انسان به همراه دارد؟ اگر شما نیز پاسخ این سوالات را نمی‌دانید با ما همراه باشید. در این مقاله سعی داریم به ارتباط رابطه جنسی مقعدی و بزرگ شدن باسن بپردازیم و تمام سوالات رایج در این‌باره پاسخ‌ دهیم.

در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست، با انتخاب عناوینی که در فهرست موضوعی زیر ارائه شده‌اند، به موضوع دلخواه خود برسید.

آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن باسن می‌شود؟ عوارض رابطه جنسی مقعدی چیست؟ سوالات متداول در مورد رابطه جنسی مقعدی

آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن باسن می‌شود؟

پاسخ این سوال به طور قاطع خیر است. رابطه جنسی مقعدی و بزرگ شدن باسن ارتباطی به یکدیگر ندارند و این نوع رابطه به هیچ عنوان باعث تغییر سایز در باسن نمی‌شود، اما دهانه مقعد را بزرگ می‌کند. این مساله تاثیری در خوش‌فرم شدن باسن ندارد، اما عوارض بسیاری را به همراه خواهد داشت.

آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن باسن می‌شود؟

عوارض رابطه جنسی مقعدی چیست؟

رابطه جنسی مقعدی عوارض جبران‌ناپذیری را در پی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

۱. عدم کنترل در دفع مدفوع: در رابطه جنسی مقعدی، اسفنکتر دهانه مقعد در اثر فشار هنگام ورود آلت تناسلی مرد به داخل آن فشرده می‌شود و در بلند مدت تغییر شکل می‌دهد و شل می‌گردد. این مساله باعث می‌شود که دفع مدفوع غیرارادی باشد.

۲. پارگی دهانه مقعد: حلقه خروجی مقعد همانند واژن انعطاف‌پذیر نیست. در نتیجه احتمال پارگی و خون‌ریزی آن در رابطه جنسی مقعدی وجود دارد. لازم به ذکر است که در صورت پارگی مقعد برای درمان باید به پزشک متخصص مراجعه شود و احتمال عمل جراحی نیز وجود دارد.

۳. بواسیر: کشش و فشار وارد شده به دهانه مقعد، باعث التهاب و تحریک مویرگ‌های موجود در آن می‌شود و می‌تواند منجر به بواسیر می‌گردد.

۴. افزایش احتمال مبتلا شدن به بیماری‌های مقاربتی: انواع بیماری‌های عفونی که قابل انتقال در یک رابطه جنسی طبیعی هستند، در رابطه جنسی مقعدی نیز می‌توانند منتقل شوند. از شایع‌ترین آن‌ها می‌توان به ایدز، سوزاک، کلامیدیا، زگیل تناسلی و تبخال تناسلی اشاره کرد. رابطه جنسی مقعدی خطرناک ترین رفتار جنسی برای مبتلا شدن به ایدز است.

نکته: لازم به ذکر است که خطر ابتلا به ایدز در فردی که رابطه مقعدی روی آن انجام می‌شود ۱۳ درصد بیشتر از فردی است که آن را انجام می‌دهد.

۵. پاره شدن روده بزرگ: وارد شدن آلت تناسلی مرد به مقعد با فشار می‌تواند منجر به پاره شدن روده بزرگ شود. خون‌ریزی شدید و درد شکمی از علائم پاره شدن روده بزرگ می‌باشد. این پارگی به صورت طبیعی التیام پیدا نمی‌کند و نیاز دارد که به سرعت به پزشک مراجعه شود.

آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن باسن می‌شود؟

سوالات متداول در مورد رابطه جنسی مقعدی

پرسش: آیا رابطه جنسی مقعدی برای زنان لذت‌بخش است؟

پاسخ: وظیفه مقعد در بدن انسان دفع مدفوع به صورت ارادی بوده و برای روابط جنسی طراحی نشده است. هیچ‌گونه نقطه تحریک پذیر جنسی در مقعد و روده بزرگ وجود ندارد لذا رسیدن به ارگاسم از طریق مقعد امکان‌پذیر نیست.

پرسش: آیا استفاده از روان‌کننده‌ها باعث کاهش آسیب و عوارض رابطه جنسی مقعدی می‌شود؟

پاسخ: اگرچه استفاده از ژل لوبریکانت یا روان‌کننده‌ها می‌تواند میزان درد را کاهش دهد، اما از عوارض و آسیب‌های رابطه مقعدی نمی‌کاهد.

پرسش: آیا رابطه جنسی مقعدی از طریق معاینات پزشک قانونی قابل تشخیص است؟

پاسخ: رابطه جنسی مقعدی از طریق بزرگ بودن مقعد یا شل شدن ماهیچه‌های آن قابل تشخیص است. علائم دیگری مانند التهاب و زخم و خون ریزی در مقعد نیز نشان‌دهنده داشتن این نوع رابطه است.

پرسش: حکم رابطه جنسی مقعدی در دین اسلام چیست؟

پاسخ: رابطه جنسی مقعدی در صورتی که زن، رضایت کامل داشته باشد مکروه است. در صورت رضایت نداشتن زن، این رابطه حرام است.

نکته: در صورتی که زن با رابطه جنسی مقعدی مخالفت کند، مرد حق شکایت عدم تمکین از همسرش را ندارد.

سخن آخر

رابطه جنسی مقعدی رابطه‌ای خطرناک است که آسیب‌های فیزیکی زیادی را برای زنان به همراه دارد. در صورتی که هدف زوجین از رابطه جنسی مقعدی تنوع در رابطه است، می‌توانند از طریق روش‌های سالم دیگری در رابطه خود تنوع ایجاد کنند. پیشنهاد می‌کنیم در این رابطه مقاله بازی‌های جنسی و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی را مطالعه بفرمایید. آیا شما نیز اطلاعات دیگری از عوارض رابطه جنسی مقعدی دارید؟ فراموش نکنید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش نظرات و پرسش‌ها با ما و سایر همراهان ستاره به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زناشویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی