نقش خبرنگاران در توسعه گردشگری استان اردبیل تعیین‌کننده است


نقش خبرنگاران در توسعه گردشگری استان اردبیل تعیین‌کننده است

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تبریک روز خبرنگار گفت: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در توسعه صنعت گردشگری برجسته و تعیین‌کننده است.

به گزارش ایرنا ، نادر فلاحی روز چهارشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال افزود: خبرنگاران معماران فرهنگی جوامع هستند و هر گونه توسعه در محورهای میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت خبری استان در معرفی قابلیت‌های این سه حوزه است.

وی اظهار داشت: رسالت خبرنگاری سخت و خطیر است که می‌تواند زمینه توسعه مناطق را موجب شده و تمامی محرومیت ها، ضعف ها و کمبودها را برای مسئولان دست‌اندرکار آشکار کند.

فلاحی افزود: سختی کار خبری فرجام خوشایندی نیز دارد و هر محرومیتی که با کمک اصحاب خبر ریشه‌کن شده و هر گرهی که از کار خلق خدا و جامعه باز می شود شیرینی و لذت این حرفه خطیرتر می شود.

او گفت: در اهمیت کار خبری همین بس که رسانه‌ها می‌توانند بازوی یاریگر فعالیت دستگاه‌های اجرایی باشند و مدیران و مسئولان را در خدمت‌رسانی به مردم حمایت کنند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی یکی از رسالت‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی است که بدون حمایت و کمک رسانه‌ها عملا غیرممکن بوده و غفلت از آن به منزله ابتر ماندن فعالیت یک مجموعه است.

فلاحی بیان کرد: مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز واقف بر اهمیت رسانه، از تمامی ظرفیت رسانه‌ها بهره گرفته و هر خبرنگار و رسانه را سفیر فعالیت‌های خود می‌داند.

او گفت: این مجموعه در سال‌های اخیر با برقراری تعامل سازنده با رسانه‌ها از این ظرفیت کم‌نظیر بهره برده و بواسطه عملکرد قابل تقدیر رسانه‌ها نسبت به معرفی گسترده جاذبه‌های استان در سطح ملی و جهانی اقدام کرده است.

وی با تقدیر از تلاش همه خبرنگارانی که در پوشش و انعکاس اخبار و رویدادهای مربوط به سه حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فعالیت دارند، افزود: خدمات بی‌منت خبرنگاران در توسعه گردشگری در تاریخ این استان ماندگار خواهد بود و قدردان سفیران فرهنگی استان دارالارشاد اردبیل هستیم.

او با بیان اینکه با تلاش استاندار اردبیل در حال حاضر مشکلات فراروی سرمایه‌گذاران طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان برداشته شده، دهیاران خلخال را به همکاری بیشتر در زمینه

راه‌اندازی طرح‌های بوم‌گردی با سرمایه‌گذاران این بخش فراخواند.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا