کارلوس ساینز از شکست دادن مرسدس و ردبول خوشحال است


فرمول یک ایران – راننده تیم مکلارن، کارلوس ساینز اذعان کرد که از شکست دادن مرسدس و ردبول در یک مسابقه ی عادی (بدون بهره گیری از عنصر شانس برای کسب چنین رده ای) بسیار خوشحال است. این راننده اسپانیایی، مسابقه مجارستان 2019 را بالاتر از پیر گسلی از ردبول و همچنین والتری بوتاس از مرسدس که در اوایل مسابقه به دلیل آسیب دیدگی بال جلوی خودروی خود و تعویض...

فرمول یک ایران – راننده تیم مکلارن، کارلوس ساینز اذعان کرد که از شکست دادن مرسدس و ردبول در یک مسابقه ی عادی (بدون بهره گیری از عنصر شانس برای کسب چنین رده ای) بسیار خوشحال است.

این راننده اسپانیایی، مسابقه مجارستان 2019 را بالاتر از پیر گسلی از ردبول و همچنین والتری بوتاس از مرسدس که در اوایل مسابقه به دلیل آسیب دیدگی بال جلوی خودروی خود و تعویض آن رده های زیادی را از دست داد، در رده پنجم به اتمام رساند.

ساینز با کسب این نتیجه هم اکنون در جدول قهرمانی رانندگان با 58 امتیاز و فقط با 5 امتیاز اختلاف نسبت به پیر گسلی در رده هفتم قرار دارد. ساینز همچنین با کسب این رده احساس می کند که مکلارن باید چنین روند مثبتی را ادامه دهد.

ساینز گفت:

از این که در یک مسابقه ی عادی توانستم یک راننده ی ردبول و همچنین یک راننده ی مرسدس را شکست دهم بسیار خوشحالم.

شروع خوبی در مسابقه داشتیم و سرعتمان نیز قبل از پیت استاپ اول خیلی خوب بود. 10 دور مانده به اولین پیت استاپ به من گفته شد که سریع تر از فراری ها نیز هستیم و بدین وسیله توانستم فاصله زیادی با نفرات عقب تر از خودم ایجاد کنم.

کسب رده پنجم آن هم در یک مسابقه ی عادی، این خبر فوق العاده خوبی است. این دومین پنجمی متوالی من است، چیزی که تاکنون موفق به انجام آن نشده بودم. بنابراین از این بابت بسیار خوشحالم. مخصوصا این پنجمی که در این مسابقه کسب کردم. نمی دانم چرا اما کسب این رده نسبت به رده ای که در مسابقه آلمان کسب کردم حس بهتری داشت. در یک مسابقه عادی توانستیم پیر (گسلی) را شکست دهیم و همچنین بالاتر از یک مرسدس مسابقه را تمام کردیم. این دفعه حس خیلی بهتری داشت.

کارلوس ساینز از شکست دادن مرسدس و ردبول خوشحال استکارلوس ساینز از شکست دادن مرسدس و ردبول خوشحال است کارلوس ساینز

در مقاطعی از مسابقه پیر گسلی در تعقیب کارلوس ساینز برای کسب رده ی پنجم بود، اما ساینز با بهره گیری از قدرت خودروی مکلارن MCL34 و همچنین مهارت های دفاعی خودش توانست این رده را حفظ کند:

گسلی بسیار نزدیک بود اما او شانسی (برای عبور از من) پیدا نکرد. در آن مقطع فقط به آن فکر می کردم. همانند کاری که در سیلوراستون با (دنیل) ریکاردو کردم، تمام تلاشم این بود که خودرو را در محلی مناسب قرار دهم و هیچ اشتباهی نیز مرتکب نشوم. عملا هیچ شانسی به او (گسلی) ندادیم و همچنین سرعتی که اینجا داشتیم نیز به کمکمان آمد.

هم تیمی او، لندو نوریس نیز که قبل از پیت استاپ اول پشت سر ساینز در حال رانندگی بود به نظر می رسید که او نیز می توانست نتیجه مشابهی در این مسابقه کسب کند، اما به دلیل مشکل در پیت استاپ در نهایت مسابقه را در رده نهم به اتمام رساند.

کارلوس ساینز از شکست دادن مرسدس و ردبول خوشحال استکارلوس ساینز از شکست دادن مرسدس و ردبول خوشحال است کارلوس ساینز و لندو نوریس

نوریس گفت:

شروع خوبی داشتیم. از ردبول (گسلی) جلو افتادم اما (برای جلوگیری از برخورد) کمی احتیاط کردم چرا که دیدم کارلوس در نزدیکی من قرار دارد. این کار را برای این نکردم که او راننده متهاجمی است چرا که او هم تیمی من است. سرعت خوبی در مسابقه داشتیم و فقط مسابقه را در پیت استاپ واگذار کردیم. بنابراین کار را برای ما سخت کرد. کارلوس امتیاز های خوبی برای تیم جمع کرد و من هم توانستم دو امتیاز کسب کنم اما با این حال مسابقه ی خوبی بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی