عطایی: از دیدار با رهبر انقلاب، حس خوبی دارم


عطایی: از دیدار با رهبر انقلاب، حس خوبی دارم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: ایشان به وجود برخی فشارهای سیاسی بر تیم ملی جوانان هم اشاره و خاطرنشان کردند که قهرمانی با وجود این فشارها ارزش بالاتری دارد.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی درمورد دیدار امروز اعضای تیم ملی والیبال جوانان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: دیدار بسیار خوبی بود. پیش از این دیداری با رهبر انقلاب نداشتم و از اینکه این فرصت به من رسید بسیار خوشحال هستم و حس خوبی دارم.

وی ادامه داد: به هر حال ملاقات با شخص اول مملکت و رهبر انقلاب نکته بسیار مثبتی است. ایشان در صحبت‌هایشان از عملکرد ما ابراز رضایت کرد و این امر بسیار خوشحال‌کننده است. در این دیدار فرصت به من رسید تا بتوانم دقایقی صحبت کنم و من هم در این زمان سعی کردم به نکات مهمی اشاره کنم.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد مادرم برای دیدار با رهبرانقلاب غافلگیرم کرد +عکس

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان کرد: سعی کردم در مورد تلاش اعضای تیم و مشکلات آنها صحبت‌هایی را مطرح کنم. همچنین از مقام معظم رهبری بابت این فرصتی که در اختیار ما دادند، تشکر کردم. رهبر انقلاب در صحبت‌هایشان عنوان کردند که والیبال را دوست دارند و تاکید کردند که والیبال ورزش خوبی است.

عطایی افزود: قهرمانی جوانان ایران در مسابقات جهانی برای مقام معظم رهبری جالب و خوشحال کننده بود و در این خصوص فرمودند: «این موفقیت بسیار با ارزش است و موجب خوشحالی مردم شد و من هم ضمن آنکه شخصاً خوشحال شدم، از خوشحالی مردم نیز خوشحال شدم». همچنین ایشان به وجود برخی فشارهای سیاسی بر تیم ملی جوانان هم اشاره و خاطرنشان کردند که قهرمانی با وجود این فشارها ارزش بالاتری دارد.

وی درمورد شرایط معافیت مهران فیض امام‌دوست که بخاطر چند ماه شامل این قانون نمی‌شود، گفت: درخصوص شرایط مهران هم با مقام معظم رهبری صحبت کردم و ایشان قول پیگیری این موضوع را دادند.

مادرِ علی جلوه که پس از بازگشت تیم ملی والیبال جوانان ایران از بحرین خواستار دیدار با رهبر انقلاب شده بود هم امروز به همراه فرزندش در این جلسه حضور داشت.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟