حیدری عنوان کرد: ورود جهاددانشگاهی قم به اشتغال های خانگی


حیدری عنوان کرد: ورود جهاددانشگاهی قم به اشتغال های خانگی

شفقنا-رئیس جهاد دانشگاهی قم گفت: امسال برای نخستین بار جهاددانشگاهی قم متولی اشتغال زنان سرپرست خانوار شده وبه دنبال آن هستیم که بانوان در منزل کار کرده و ما بازار فروش را برای آن ها فراهم کنیم. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، محمد حیدری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار […]

حیدری عنوان کرد: ورود جهاددانشگاهی قم به اشتغال های خانگی

شفقنا-رئیس جهاد دانشگاهی قم گفت: امسال برای نخستین بار جهاددانشگاهی قم متولی اشتغال زنان سرپرست خانوار شده وبه دنبال آن هستیم که بانوان در منزل کار کرده و ما بازار فروش را برای آن ها فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، محمد حیدری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی قم نسبت به جهادهای دیگر استان ها تازه تاسیس به شمار می آید و در ۲۰ سال اخیر و در دولت اصلاحات امر اشتغال فارغ التحصیلان به فعالیت های جهاد اضافه شد، در این زمینه سازمان اشتغال فارغ التحصیلان تاسیس شد که اخیرا تجاری سازی کارهای پژوهشی به این سازمان اضافه شده است.

او بیان کرد: امسال برای نخستین بار جهاد قم در استان متولی اشتغال زنان سرپرست خانوار شده و همکاری نزدیکی با استانداری و اداره کار و امور اجتماعی در حال انجام است و در پی این هستیم که بانوان در منزل کار کرده و ما بازار فروش را برای آن ها فراهم کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی قم مطرح کرد: جهاد دانشگاهی در کشور در همه زمینه های علمی و صنعتی فعالیت دارد، اما در قم جهاد کارها را به صورت تخصصی تر جلو می برد و در بخش پزشکی و درمان ناباروری تحقیقات بسیار مهمی انجام شده است، ما تحقیقات خود را به سمتی می بریم که به درمان ناباروری کمک کند.

او ابراز کرد: برخی از خدمات برای درمان ناباروری برای نخستین بار در قم توسط جهاد ارائه می شود و مرکز درمان ناباروری ما تا کنون ۴۰ هزار پرونده را داشته و ۱۰ درصد بیماران از استان های دیگری مراجعه کرده اند و این حضور آنان در گردش مالی در قم بسیار موثر بوده است.

حیدری ابراز کرد: ما سالیانه ۲۰ هزار فراگیر در زمینه آموزش داریم و در دو سال قبل کمک پرستاران را داشته ایم که جذب بازار کار شده اند و به طور کلی هدف ما این است که آموزش به اشتغال منجر شود، بخشی از آموزش ها نیز دوره های تکمیلی و ضمن خدمت برای کارمندان است.

او با بیان اینکه پرسنل جهاددانشگاهی از پزشک تا کارکنان سایر دستگاه ها هستند، اضافه کرد: قریب به دو هزار دانشجو عضو جهاد دانشگاهی قم هستند و در بخش اشتغال آغاز کار ما در بخش زنان سرپرست خانوار می باشد؛ جهاد همچنین به اشتغال های خانگی هم ورود خواهد کرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج