معاونان استاندار کرمانشاه روز خبرنگار را تبریک گفتند


معاونان استاندار کرمانشاه روز خبرنگار را تبریک گفتند

کرمانشاه - ایرنا- معاونان هماهنگی امور عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در پیام های جداگانه ای 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را تبریک گفتند.

مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در پیام خود آورده است: هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران، روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود ، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، صاحبان قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در ادامه این پیام همچنین آمده است: بی شک اصحاب قلم و رسانه با تلاش‌های دلسوزانه خود یکی از عوامل هدایتگر افکار عمومی و ارتقا دهنده آگاهی‌ و بینش جامعه هستند که در سخت‌ترین شرایط برای پاسداشت منافع کشور و مردم ، از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نمی‌کنند

این پیام می افزاید: این روز بهانه‌ای برای تکریم و پاسداشت روشنگران مسیر پر فراز و فرود موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها است . مطمئنا مبارک است روزی که به نام شماست!

هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه نیز در پیام خود آورده است: به نام قلم و آنچه می‌نویسد؛ ۱۷ مرداد روز خبرنگار است و خبرنگار ترکیبی از عشق، انگیره، خطر و شجاعت است.

این پیام می افزاید: هنوز چند صباحی که در جایگاه خبرنگار قلم در دستهایم می‌چرخید را در آلبوم افتخارات زندگیم قاب گرفته‌ام. دوستان بسیار نزدیکم هم از همین قبیله‌ قلم و اندیشه هستند و هم نشینی و هم اندیشی با آنها همواره خوشایندم بوده و هست. روزتان‌مبارک زحمتکشان بی ادعای عرصه آگاهی.
۱۷ مرداد ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند.

شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بهانه ای شد تا شورای فرهنگ عمومی کشور ۱۷ مرداد را به نام «روز خبرنگار» نامگذاری کند.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403