مدیرکل صدا و سیمای هرمزگان گفت: خبرنگاران باید گام دوم انقلاب، که فرموده رهبری است را به دغدغه اصلی مسئولین تبدیل کنند.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهران جلائی مدیر کل صدا و سیما هرمزگان، در نشست تعاملی سپاه امام سجاد (ع) بندرعباس با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، اذعان داشت: در دنیای امروز هر روز، روز خبرنگار است و دنیا، دنیای رسانه و جنگ، جنگ رسانه است و خبرنگاران سربازان این جنگ نرم هستند.

جلائی با اشاره به اینکه خبر باید جذابیت داشته باشد، گفت: علاوه بر نکاتی مثل سرعت، صحت و دقت که ارزش خبری ما را تضمین می کنند، باید به دانش خبری و هنر خبری توجه ویژه داشت.

مدیر کل سازمان صدا و سیما هرمزگان افزود: رسانه های الکترونیکی و اینترنتی در دنیای امروز پیشرفت زیادی داشته است و ما باید با سیل خبرهای بدون صحت مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و باید در جهت تزریق امید به مردم و جامعه تلاش کنند، بیان کرد: رسانه باید امیدواری را در سطح جامعه و کشور گسترش دهد و دست آورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را منتشر کند.

وی خاطر نشان کرد: باید رسانه های دشمن را دائم رصد کنیم و برای با مقابله با آن ها نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا در این جنگ رسانه ای پیروز و سر بلند از میدان خارج شویم.

مدیر کل سازمان صدا و سیما هرمزگان، با بیان این که یکی از تعاریف اصلی رسانه، ارتباط بین مردم و مسئولین است، تشریح کرد: توجه به شعار امسال (رونق تولید) و تبدیل آن به دغدغه کشور از وظایف خیلی مهم اصحاب رسانه است.

مهران جلائی نقشم مهم اصحاب رسانه در مبارزه با تبلغ و جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را متذکر شد و تصریح کرد: خبرنگاران باید گام دوم انقلاب، که فرموده رهبری است را به دغدغه اصلی مسئولین تبدیل کنند.