رنو ساندرو RS مدل 2020، هاچ‌بک داغ فقرا!


رنو ساندرو RS مدل 2020، هاچ‌بک داغ فقرا!

پس‌ازاینکه نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ رنو ساندرو و لوگان برای بازار آمریکای جنوبی معرفی شدند، اکنون زمان معرفی ساندرو RS جدید هم فرارسیده است. این اولین به‌روزرسانی عمدهٔ ساندرو RS از زمان معرفی اولیهٔ آن در سال 2015 است. البته تغییرات این هاچ‌بک داغ ارزان‌قیمت بیشتر در بخش طراحی صورت گرفته است. ساندرو RS برای مدل... The post رنو ساندرو RS مدل 2020،...

پس‌ازاینکه نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ رنو ساندرو و لوگان برای بازار آمریکای جنوبی معرفی شدند، اکنون زمان معرفی ساندرو RS جدید هم فرارسیده است. این اولین به‌روزرسانی عمدهٔ ساندرو RS از زمان معرفی اولیهٔ آن در سال 2015 است. البته تغییرات این هاچ‌بک داغ ارزان‌قیمت بیشتر در بخش طراحی صورت گرفته است. ساندرو RS برای مدل 2020 به چراغ‌های عقب LED جدید، رینگ‌های 17 اینچی مشکی‌رنگ جدید، برچسب‌های جانبی جدید Renault Sport و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ مجهز شده است.

رنو ساندرو RS مدل 2020، هاچ‌بک داغ فقرا!

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های بیرونی برجستهٔ این خودرو نیز می‌توان به تیغهٔ جلوی به سبک خودروهای فرمول یک، اسپویلر مشکی‌رنگ روی سقف و سر اگزوز دوقلو اشاره کرد. در داخل ساندرو RS جدید هم پوشش سقف مشکی‌رنگ، خطوط قرمزرنگ دوتای روی صندلی‌ها و پارچه‌ای با نمایی مشابه فیبر کربن روی دستگیرهٔ درها کار شده است تا فضای اسپرتی در داخل کابین ایجاد گردد. ساندرو RS به‌صورت استاندارد با رنگ بیرونی سفید عرضه می‌شود اما رنگ‌های قرمز، نقره‌ای و مشکی هم برای آن قابل سفارش است.

رنو ساندرو RS مدل 2020، هاچ‌بک داغ فقرا!

ساندرو RS مدل 2020 از لحاظ فنی هیچ تغییری را نسبت به قبل تجربه نکرده و زیر کاپوت آن همچنان همان پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار دارد. این موتور در صورت استفاده از سوخت اتانول، 150 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما درصورتی‌که بنزین در باک خودرو ریخته شود این اعداد به 145 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور کاهش پیدا می‌کند.

رنو ساندرو RS مدل 2020، هاچ‌بک داغ فقرا!

نیروی پیشرانه از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و خودرو را ظرف 8 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. ساندرو RS توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 202 کیلومتر بر ساعت را دارد و مثل قبل به سیستم تعلیق با تنظیم رنو اسپرت، فرمان الکتروهیدرولیک و ترمزهای دیسکی در هر چهارچرخ مجهز است.

رنو ساندرو RS مدل 2020، هاچ‌بک داغ فقرا!

در این هاچ‌بک اسپرت به‌صورت استاندارد سیستمی بنام RS Drive تعبیه شده که سه حالت رانندگی مختلف شامل استاندارد، اسپرت و اسپرت پلاس را ارائه می‌کند. دیگر تجهیزات استاندارد ساندرو RS نیز شامل دستیار آغاز حرکت در شیب‌ها، کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین دید عقب، تنظیم برقی آینه‌های جانبی و کروز کنترل با محدودکنندهٔ سرعت می‌شود. قیمت رنو ساندرو RS مدل 2020 در برزیل از 69,690 رئال معادل 17,700 دلار آغاز می‌شود.

رنو ساندرو RS مدل 2020، هاچ‌بک داغ فقرا!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403