شبی که لنگه کفش ژاوی به پرواز درآمد +عکس


شبی که لنگه کفش ژاوی به پرواز درآمد +عکس

ژاوی در اولین بازی خود به عنوان سرمربی السد در کنار زمین بر خلاف دوران بازی‌اش بسیار پر جوش و خروش و عصبانی ظاهر شد تا جایی که حتی کفش خود را در کنار زمین گم کرد.

به گزارش مشرق، ژاوی اسطوره فوتبال اسپانیا و بارسلونا در دوران بازی خود به عنوان ستاره‌ای آرام و کم‌حاشیه شهرت داشت ولی اولین بازی ژاوی به عنوان سرمربی در قطر، به عنوان سرمربی السد، روی دیگری از شخصیت او را نشان داد. چرا که ژاوی در این بازی در کنار خط بسیار پرجوش و خروش ظاهر شد و گاهی عصبانیتش را به رخ کشید.
بیشتر بخوانید:

با اینکه لیگ ستارگان قطر حدود دو هفته دیگر آغاز می‌شود اما ژاوی که از ماه مه امسال به عنوان سرمربی السد انتخاب شده دیروز اولین بازی رسمی خود با این عنوان را تجربه کرد. تیم ژاوی السد دیروز در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم قطری الدحیل قرار گرفت.

بازی دو تیم با نتیجه تساوی 1-1 ادامه داشت اما در دقایق پایانی بود که ناظرین بازی وجه دیگری از شخصیت او را دیدند. ژاوی در این دقایق نشان داد که ژاویِ سرمربی احتمالا به اندازه ژاویِ فوتبالیست آرام و بی‌حاشیه نخواهد بود.

درحالیکه بازی دو تیم با نتیجه 1-1 در جریان بود در آخرین دقایق یک پنالتی برای السد توسط داور گرفته نشد و اینجا بود که اسطوره بارسلونا در کنار خط با چنان شدت و حدتی به اعتراض پرداخت که در این مناقشات حتی یک لنگه کفش خود را گم کرد.

ژاوی از شدت ناراحتی و اعتراض به داور در یک لحظه لگدی به سمت هوا زد ناگهان کفش پای راست او از پایش درآمده و پرواز کرد. اعضای کادر فنی السد سپس ژاوی را به سمت نیمکت این تیم هدایت کردند تا سر جای خود بنشیند ولی او همچنان با یک کفش روی نیمکت نشسته بود.

شبی که لنگه کفش ژاوی به پرواز درآمد +عکس

شبی که لنگه کفش ژاوی به پرواز درآمد +عکس

شبی که لنگه کفش ژاوی به پرواز درآمد +عکس

منبع: ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج