نفوذ در کشور را جدی بگیریم/تلاش عده ای برای خالی کردن دل مردم


نفوذ در کشور را جدی بگیریم/تلاش عده ای برای خالی کردن دل مردم

خرمدل با بیان اینکه نفوذ موضوعی بوده که باید جدی گرفته شود، گفت: متاسفانه کسانی که باید آن را جدی بگیرند، توجهی به این موضوع ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز ( ۱۶ مرداد ) در جمع خبرنگاران، به ایستادگی ایران در مقابل دشمنان اشاره کرد و گفت: مردم سایر کشورها از جمهوری اسلامی به عنوان الگویی که توانسته در برابر آمریکا ایستادگی کند، استفاده می کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابل آمریکا ایستاد و هیمنه انگلیس را خرد کرد، گفت: ما کشتی انگلیسی را توقیف و با این کار تهدیدمان را عملی کردیم، پهباد ۲۲۰ میلیون دلاری آمریکا را به پایین کشیدیم.

وی ایستادگی در برابر آمریکا و شکستن هیمنه انگلیس را کار بزرگی دانست و یادآور شد: هرچند عده ای در تلاش برای خالی کردن دل مردم هستند، ولی مردم باید بدانند و امیدوار باشند.

خرم دل ضمن تاکید بر اینکه ایران اسلامی به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، به موضوع نفوذ اشاره و خاطرنشان کرد: نفوذ موضوعی بوده که باید جدی گرفته شود، اما متاسفانه کسانی که باید آن را جدی بگیرند توجهی به این موضوع ندارند.

این فرمانده نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز ما با نفوذی مواجه هستیم، اضافه کرد: حضرت امام (رحمه الله علیه) فرمود«گاهی دشمن کاری می کند که ممکن است مطالبش را از طریق پنج واسطه از زبان شما بیان کند».

وی از این موضوع که دشمن نمی تواند در جنگ نظامی انقلاب را از پای دربیاورد سخن به میان آورد و تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند به وسیله عوامل درونی کشور نظام و انقلاب را از پای دربیاورند که باید در این زمینه بیدار و هشیار باشیم.

خرم دل با اشاره به اینکه رهبر انقلاب به صورت شفاف و نه در لفافه فرمود«جنگ نخواهد شد، مذاکره هم نخواهیم کرد»، اظهار داشت: این پیام شفاف به همه دنیا ارسال شد و ایشان بر اساس حساب و کتاب و دیدن توانایی های ما و دشمنان آن را بیان کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان اینکه برخی ها به دنبال «مذاکره و راه اندازی برخی کمپین ها» هستند که این موضوع ضعف این افراد را بیان می کند، تاکید کرد: اینها ثمره نفوذ است و حتما اتفاقی افتاده که دو شخصیت به راحتی سیاست راهبردی نظام را زیر سوال می برند و بحث از مذاکره مطرح می کنند.

وی ضمن اذعان به اینکه در هیچ کجای دنیا سیاست های اصلی کشورشان را زیر سوال نمی برند، اما در کشور ما این موضوع رخ می دهد که ثمره نفوذ است، اضافه کرد: بسیاری از کسانی که امروز در خارج از کشور کشف حجاب کردند و علیه نظام جمهوری اسلامی هستند، در مجلس شورای اسلامی ما قانون تصویب می کردند.

خرم دل در ادامه، با بیان اینکه در انتخابات شاخص ها را صادقانه برای مردم تشریح و حق نداریم وارد بازی ها و دسته های سیاسی شویم، اذعان داشت: در هیچ حزبی نیستیم، به عنوان یک سپاهی در خدمت مردم بوده، سخنان امام و رهبری را برای مردم تبیین می کنیم تا مردم خود انتخاب کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا