15 فقره جهیزیه به نوعروسان باشتی اهدا شد


15 فقره جهیزیه به نوعروسان باشتی اهدا شد

گچساران - ایرنا - در آئینی که امروز سه شنبه در باشت برگزار شد به 15 نوعروس در این شهرستان از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه ها جهیزیه اهدا شد.

به گزارش ایرنا،مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان باشت در این آیین گفت؛ هر فقره جهیزیه شامل یک دستگاه اجاق گاز،یک تخته فرش،پتو و سرویس آشپزخانه است.

نادیا برازنده افزود: موسسه خیریه آبشار عاطفه ها تاکنون ۱۴۰ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا کرده است.
وی بیان کرد: با جذب حامی برای ۱۴۰ خانوار زیر پوشش این موسسه ماهیانه برای آنان مبالغی پرداخت می شود.
وی به خدمات رسانی موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در حوزه بهداشت و درمان به افراد نیازمند اشاره کرد و گفت؛ این موسسه با تمام پزشکان و مراکز درمانی مانند آزمایشگاه های استان و کشور قرارداد همکاری دارد.
برازنده ابراز داشت؛ موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در برخی از ایام سال کمک های دیگری مانند تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به نیازمندان ارائه می دهد.
وی بیان کرد؛ تاکنون ۲۵۰ پرونده برای نیازمندان در این موسسه تشکیل شده که نیازمند کمک دستگاه های اجرایی برای جذب حامی هستیم.
امام جمعه شهرستان باشت در این آئین ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) از خدمات خوب موسسه آبشار عاطفه ها در این شهرستان قدردانی کرد.
حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی افزود: ازدواج سنت پیغمبر (ص) است و همه توانمندان وظیفه دارند برای ازدواج به موقع جوانان پیش قدم شوند.
وی بیان کرد: در گذشته با وجود مشکلات فراوان اما آرامشی بیشتری در خانواده ها حاکم بود که توقعات بالا از جمله دلایل این چالش هاست.

امام جمعه باشت تصریح کرد: بسیاری از وسایل موجود در جهیزیه که خانواده ها تاکید بر تهیه آن دارند نیاز ضروری زندگی نیست.
عبودی افزود: جهیزیه آسایش زندگی را تضمین نمی کند چنانچه برخی در ساختمان های میلیاردی آرامش ندارند در حالی که یک زن و شوهر در خانه فقیرانه به راحتی احساس خوشبختی می کنند.
شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۸۱۴۳/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید