یادداشت پیشکسوت کاریکاتور در پی درگذشت شهرام رضایی


یادداشت پیشکسوت کاریکاتور در پی درگذشت شهرام رضایی

جواد علیزاده، پیشکسوت کاریکاتور ، در پی کانال تلگرامی خود در پی درگذشت شهرام رضایی ، کاریکاتوریست اردبیلی یادداشت زیر را منتشر کرد : جاده، […] نوشته یادداشت پیشکسوت کاریکاتور در پی درگذشت شهرام رضایی اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

جواد علیزاده، پیشکسوت کاریکاتور ، در پی کانال تلگرامی خود در پی درگذشت شهرام رضایی ، کاریکاتوریست اردبیلی یادداشت زیر را منتشر کرد :

جاده، جان هنرمند عاشق را گرفت

شهرام رضایی (۱۳۹۸-۱۳۵۷)

همشهری من، همزبان من، همموطن من، همکار و هم صنفی من: شهرام رضایی موفق ترین کاریکاتوریست نسل جدید اردبیل و ایران، متاسفانه در اثر سانحه ی جاده ای از دنیا رفت.

در سانحه ای که او هیچ نقشی در آن نداشت و گویا غروب دیروز، در کنار جاده اردبیل به مشگین شهر، کنار ماشینش ایستاده بود که یک نیسان ترمز می برد به او‌می زند به همین سادگی و تلخی … شهرام رضایی عاشق هنر و طبیعت و جاده بود و هر فرصتی که می یافت با سه پایه وبوم و رنگهایش می زد به دل جاده و کوه و طبیعت و‌آخر سر بی خبر از همه جا، یکی از همین جاده ها جان او را ربود…

رضایی معلم هنر آموزش و پرورش اردبیل و دارای درجه یک هنری و یک کاریکاتوریست مولف و صاحب سبک بود با جوایز بیشمار داخلی و خارجی. افسوس که در اوج خلاقیت هنری و سوژه آفرینی در اثر یک تصادف پوچ و بی منطق دنیا را ترک کرد و ناباورانه از میان ما رفت صد حیف که ذهن خلاق او تا سالهای سال می توانست ایده های خیال انگیز و الهام بخش، بیافریند و بر زیبایی‌های دنیا بیفزاید.

امروز پانزده مرداد یک روز عادی برای همه بود اما برای کاریکاتوربست ها چنین نبود. یکی از بهترین هایمان را از دست دادیم … یادش گرامی …

پایگاه خبری شیرین طنز درگذشت شهرام رضایی را به خانواده آن مرحوم و کاریکاتوریست های کشور تسلیت عرض می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط