یادداشت پیشکسوت کاریکاتور در پی درگذشت شهرام رضایی


یادداشت پیشکسوت کاریکاتور در پی درگذشت شهرام رضایی

جواد علیزاده، پیشکسوت کاریکاتور ، در پی کانال تلگرامی خود در پی درگذشت شهرام رضایی ، کاریکاتوریست اردبیلی یادداشت زیر را منتشر کرد : جاده، […] نوشته یادداشت پیشکسوت کاریکاتور در پی درگذشت شهرام رضایی اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

جواد علیزاده، پیشکسوت کاریکاتور ، در پی کانال تلگرامی خود در پی درگذشت شهرام رضایی ، کاریکاتوریست اردبیلی یادداشت زیر را منتشر کرد :

جاده، جان هنرمند عاشق را گرفت

شهرام رضایی (۱۳۹۸-۱۳۵۷)

همشهری من، همزبان من، همموطن من، همکار و هم صنفی من: شهرام رضایی موفق ترین کاریکاتوریست نسل جدید اردبیل و ایران، متاسفانه در اثر سانحه ی جاده ای از دنیا رفت.

در سانحه ای که او هیچ نقشی در آن نداشت و گویا غروب دیروز، در کنار جاده اردبیل به مشگین شهر، کنار ماشینش ایستاده بود که یک نیسان ترمز می برد به او‌می زند به همین سادگی و تلخی … شهرام رضایی عاشق هنر و طبیعت و جاده بود و هر فرصتی که می یافت با سه پایه وبوم و رنگهایش می زد به دل جاده و کوه و طبیعت و‌آخر سر بی خبر از همه جا، یکی از همین جاده ها جان او را ربود…

رضایی معلم هنر آموزش و پرورش اردبیل و دارای درجه یک هنری و یک کاریکاتوریست مولف و صاحب سبک بود با جوایز بیشمار داخلی و خارجی. افسوس که در اوج خلاقیت هنری و سوژه آفرینی در اثر یک تصادف پوچ و بی منطق دنیا را ترک کرد و ناباورانه از میان ما رفت صد حیف که ذهن خلاق او تا سالهای سال می توانست ایده های خیال انگیز و الهام بخش، بیافریند و بر زیبایی‌های دنیا بیفزاید.

امروز پانزده مرداد یک روز عادی برای همه بود اما برای کاریکاتوربست ها چنین نبود. یکی از بهترین هایمان را از دست دادیم … یادش گرامی …

پایگاه خبری شیرین طنز درگذشت شهرام رضایی را به خانواده آن مرحوم و کاریکاتوریست های کشور تسلیت عرض می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس