تمسک به مقاومت، ضامن عزت و استقلال لبنان است  


گروه بین الملل ـ شیخ احمد قطان، عالم اهل‌سنت لبنانی و رئیس جمعیت «قولنا و العمل» این کشور، گفت: تمسک به مقاومت عاملی برای مقابله با چالش‌ها است و لبنان را به کشوری قوی، عزیز و مستقل تبدیل می‌کند.

تمسک به مقاومت، ضامن عزت و استقلال لبنان است
 

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»؛ «احمد القطان»، رئیس جمعیت «قولنا و العمل» لبنان، در رأس هیئتی از علمای لبنان و رهبران جمعیت، در منزل شیخ «محمد یزبک»، رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان حضور یافتند.
شیخ احمد قطان، در سخنانی بر حفظ وحدت ملی و اسلامی در لبنان تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد پیروزی لبنان در دو جنگ 33 روزه (سال 2006) و جرود عرسال (سال 2011)، خطاب به شیخ یزبک که یکی از رهبران مقاومت است، تأکید کرد: این پیروزی‌ الهی با کمک ملت و ارتش لبنان به وقوع پیوست و دلیلی بر ضرورت همبستگی حول محور مقاومت و رهبری حکیمانه آن است.

عالم اهل سنت لبنانی افزود: تنها محور مقاومت است که می‌تواند لبنان را به کشوری قدرتمند و مستقل تبدیل کرده و آن را برای مبارزه با همه چالش‌ها آماده سازد، لذا عزت و استقلال لبنان مدیون محور مقاومت است.

القطان با نقل قول سخنان یزبک تأکید کرد: بر امت اسلامی واجب است که برای منافع اسلام و جامعه اسلامی وحدت خود را حفظ کنند، زیرا قدرت ما تنها به وحدت اسلامی و ملی ما وابسته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد