تخصیص نهایی 10 میلیارد اعتبار به کتابخانه‌های باهنر و آیتی


تخصیص نهایی 10 میلیارد اعتبار به کتابخانه‌های باهنر و آیتی

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص نهایی ۱۰ میلیارد به کتابخانه‌های آیتی و باهنر خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، عباس گودرزی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از پیگیری‌‌های لازم ۱۰ میلیارد ریال جهت تکمیل کتابخانه‌های شهرستان بروجرد تخصیص نهایی یافت.

وی تصریح کرد: با تخصیص این مبلغ که موافقت آن از وزیر ارشاد اخذ شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: فرماندار نیز از محل اعتبارات ۹۸ مابقی مبلغ را تامین می‌کند و کتابخانه‌های دکتر آیتی و شهید باهنر به بهره‌برداری خواهند رسید.

کتابخانه شهید باهنر در زلزله سال ۸۵ دچار آسیب جدی شد و در سال ۸۶ ساخت مجدد آن آغاز شد و دارای بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی است اما با گذشت 12سال از آغاز ساخت این کتابخانه هنوز افتتاح و بهر ‎ برداری نرسیده است.

‌کتابخانه‌ای درجه یک آیتی در شهرستان بروجرد در حال ساخت است که هم‌اکنون دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است قرار براین بود این کتابخانه در زمان حیات استاد عبدالحمید آیتی افتتاح شود و به عنوان هدیه به آن استاد بزرگوار تقدیم شود، اما این هدیه به عمر استاد نرسید.

عبدالمحمد آیتی در ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس