نامزدهای جایزه‌ ترویج کتابخوانی ایبی-آساهی و ایبی-آی رید 2020 اعلام شدند


نامزدهای جایزه‌ ترویج کتابخوانی ایبی-آساهی  و ایبی-آی رید 2020 اعلام شدند

نویسنده: گروه خبر کتابکدفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان نامزدهای دو جایزه ترویج کتابخوانی ایبی-آساهی و ایبی- آی رید را اعلام کرد.  نامزدهای جایزه ترویج کتابخوانی ایبی-آساهی شامل 25 موسسه فعال در حوزه ترویج کتابخوانی از پنج قاره آسیا، افریقا، امریکای شمالی، امریکای جنوبی و اروپا است. در نخستین دور برگزاری جایزه ایبی-آی رید نیز 19 ترویجگر خواندن...

دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان نامزدهای دو جایزه ترویج کتابخوانی ایبی-آساهی و ایبی- آی رید را اعلام کرد.

نامزدهای جایزه ترویج کتابخوانی ایبی-آساهی شامل ۲۵ موسسه فعال در حوزه ترویج کتابخوانی از پنج قاره آسیا، افریقا، امریکای شمالی، امریکای جنوبی و اروپا است. در نخستین دور برگزاری جایزه ایبی-آی رید نیز ۱۹ ترویجگر خواندن از سراسر دنیا نامزد دریافت این جایزه شده‌اند.

جایزه ترویج کتابخوانی ایبی-آساهی هر دو سال یک بار به موسسه و نهادی اهدا می‌شود که سهم ماندگاری در ترویج کتابخوانی میان کودکان و جوانان داشته باشد. این جایزه در سال ۱۹۸۶ تأسیس شده است و پشتیبان مالی آن روزنامه آساهی شیمبون است.
جایزه ایبی-آی رید هم جایزه‌ای است برای ترویج کتابخوانی که از سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است و هر دو سال یک بار اهدا خواهد شد. این جایزه برخلاف جایزه ایبی-آساهی که به برنامه‌های ترویجی داده می‌شود، به ترویجگران برجسته اهدا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند فهرست نامزدهای جایزه ترویج کتابخوانی ایبی-آساهی و ایبی آی رید را در سایت ibby.org ببینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)