احتمال انصراف اینتر از خرید ژکو/ رم به هیچ عنوان تخفیف نمی‌دهد


احتمال انصراف اینتر از خرید ژکو/ رم به هیچ عنوان تخفیف نمی‌دهد

تلاش‌های نراتزوری برای کمتر شدن هزینه‌هایش جهت خرید مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم به جایی نرسید.

باشگاه اینتر ممکن است در تیمی دیگر به دنبال خرید یک مهاجم باشد چرا که باشگاه رم به هیچ عنوان حاضر نشده بابت فروش بازیکن بوسنیایی خود به نراتزوری تخفیف بدهد.

آخرین پیشنهاد اینتر برای خرید مهاجم سابق منچسترسیتی 15 میلیون یورو بوده و این در حالیست که باشگاه رم همچنان تأکید دارد که قیمت این بازیکن 20 میلیون یورو است.

با توجه به مدت کوتاه باقی‌مانده به پایان قرارداد ژکو با رم (پایان فصل آینده) اینتر مدعی است که 20 میلیون یورو برای خرید این بازیکن 33 ساله رقم زیادی است و به همین دلیل حاضر نیست پیشنهادش را بالاتر ببرد. این در حالیست که نام مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی نراتزوری از فهرست بازیکنان این تیم خط خورده و آنتونیو کونته هم اعلام کرده که او در برنامه‌هایش برای فصل آینده جایی ندارد. خرید دیگر مهاجم مد نظر کونته، روملو لوکاکو از منچستریونایتد هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که این بازیکن بلژیکی یک مشتری پروپاقرص دیگر مانند یوونتوس دارد.

طبق گزارش جانلوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل و انتقالات شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، کوتاه نیامدن رم از موضعش در مورد قیمت ژکو، نگرانی این باشگاه بابت پیدا کردن جایگزینی مناسب برای اوست. رم می‌خواهد گونسالو ایگواین را از یوونتوس بخرد اما این مهاجم آرژانتینی تمایلی به ترک بانوی پیر ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !