رحمان مشهدی: در کلاس کنکور شرکت نکردم/کتابخانه برایم بسیار لذت بخش بود


رحمان مشهدی: در کلاس کنکور شرکت نکردم/کتابخانه برایم بسیار لذت بخش بود

رحمان مشهدی با بیان اینکه در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم، گفت: از ساعت 8 صبح تا 9 شب در کتابخانه مطالعه می‌کردم.

رحمان مشهدی: در کلاس کنکور شرکت نکردم/کتابخانه برایم بسیار لذت بخش بود پارسا رحمان مشهدی، رتبه پنجم گروه هنر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، هنر منابع زیادی برای مطالعه دارد و حکم آن زیاد است. از 14 سالگی به رشته موسیقی علاقه زیادی داشتم که واقعا به من کمک کرد. در اواخر دوران تحصیل، تصمیم گرفتم هنر بخوانم.

او اظهار کرد: در هیچ کلاس کنکور شرکت نکردم و فقط از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب در کتابخانه مطالعه می‌کردم؛ چرا که محیط کتابخانه برایم بسیار لذت بخش بود.

این رتبه پنجم گروه هنرافزود: در مدرسه علامه حلی درس خواندم و عامل موفقیت خود را کار جدی در سال آخر می‌دانم ؛ محیط کتابخانه و شور و حال درس خواندن تا حدودی تاثیرگذار بود. همچنین اعتماد پدر و مادرم در موفقیت کنکور بسیار تأثیرگذار است و انگیزه‌ام را ده برابر بیشتر کرد.

رحمان مشهدی بیان کرد: استرس زیادی نداشتم و هیچ عاملی وجود نداشت که مرا تحت فشار قرار دهد. در طول تحصیل از فضای مجازی زیاد استفاده نکردم، در ابتدا ماهانه یک بار آزمون برای هنر دادم و پس از آن در آزمون‌های سنجش شرکت کردم.

او با اشاره به اینکه کتابهای کمک آموزشی برای هنر گسترده است، گفت: باید مخاطب خاص کتاب‌های آموزشی برای هنر باشد ، برای مثال هر رشته در هنر متفاوت است.

رتبه پنجم گروه هنر در پایان گفت: هدف من آهنگ سازی و موسیقی شناسی است و دوست دارم موسیقی دان شوم در حال حاضر پیانو و گیتار نیز می‌زنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403