هنرمندان بجنورد در اختتامیه نهمین چلگی کاریکاتور ایران تجلیل شدند


هنرمندان بجنورد در اختتامیه نهمین چلگی کاریکاتور ایران تجلیل شدند

آیین اختتامیه نهمین چلگی کارتون وکاریکاتور ایران با تجلیل از استادان پیشکسوت هنر بجنورد به کار خود پایان داد. تجلیل از استادان پیشکسوت هنر بجنورد […] نوشته هنرمندان بجنورد در اختتامیه نهمین چلگی کاریکاتور ایران تجلیل شدند اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

آیین اختتامیه نهمین چلگی کارتون وکاریکاتور ایران با تجلیل از استادان پیشکسوت هنر بجنورد به کار خود پایان داد.

تجلیل از استادان پیشکسوت هنر بجنورد

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، در این مراسم دبیرچلگی کارتون و کاریکاتور ایران ضمن تبیین جایگاه هنر گفت: هنر زمانی شکل می‌گیرد که بتوانی برای معرفی فرهنگ و هنر گام برداری و فراگیرتر کنی.

«عباس ناصری» با بیان این که احترام گذاشتن به پیشکسوتان وظیفه ماست، از هنرمندان استان که اجازه دادند تا با چهره آن‌ها شوخی کنیم، تقدیر کرد و این حرکت را هنرمندانه خواند.

وی هم چنین به استقبال خوب هنرمندان کشور در هر دوره از چلگی و شرکت بیش از ۲۰ استان اشاره کرد و افزود: در این آیین ۲۱ اثر از هنرمندان برای تماشای علاقه مندان به نمایش درآمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ضمن ابراز خرسندی از این که موضوع تکریم هنرمندان در قالب برنامه‌های مختلف به یک جریان خوب فرهنگی تبدیل شده است، گفت: این برنامه‌ها یک آغاز است و تداوم و پی‌گیری برنامه هایی از این دست موجب می شود تا این سنت نیکو هر سال باشکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

«فرخنده» مفاخر و پیشکسوتان را ریشه‌های فرهنگ و هنر دانست و تقدیر و تکریم آن‌ها را، تکریم جایگاه فرهنگ و هنر بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، در این آیین نمایشگاه آثار هنرمندان در نگارخانه گلشن بجنورد برپا شد و با حضور اهالی هنر و مسئولان از پیشکسوتان هنر بجنورد، «محمد حسن یادگار»، «بهمن توکل»، «غلامرضا داورپناه» » و «محمود اکرامی فر» تجلیل به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد