عباس میرزایی رمان طنز دفاع مقدس منتشر می کند


عباس میرزایی رمان طنز دفاع مقدس منتشر می کند

تدوین‌گر خاطرات سردار قاسم سلیمانی در مجموعه «روزی روزگاری قاسم سلیمانی»، در حال نگارش یک رمان طنز در حوزه دفاع مقدس است. میرزایی رمان طنز […] نوشته عباس میرزایی رمان طنز دفاع مقدس منتشر می کند اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

تدوین‌گر خاطرات سردار قاسم سلیمانی در مجموعه «روزی روزگاری قاسم سلیمانی»، در حال نگارش یک رمان طنز در حوزه دفاع مقدس است.

میرزایی رمان طنز دفاع‌مقدس می‌نویسد/ انتشار دو پژوهش درباره جنگ

به گزارش شیرین طنز، عباس میرزایی پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس که تمرکزش بیشتر بر متن جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بوده و در کنار آن آثار ادبی هم درباره جنگ و دفاع مقدس می‌نویسد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: اخیرا در حال نگارش یک رمان بلند طنز در حوزه دفاع مقدس هستم که امیدوارم تا پایان سال جاری منتشر شود.

میرزایی که به عنوان یکی از پرکار ترین نویسندگان حوزه دفاع مقدس شناخته می‌شود درباره این اثر توضیح داد: مخاطب اصلی این کتاب جوان‌ها هستند که البته نوجوان‌ها هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

این پژوهشگر حوزه دفاع مقدس درباره حجم کتاب جدیدش گفت: تا کنون حدود ۳۰۰ صفحه از این رمان به نکارش درآمده و پیش‌بینی می‌کنم که ۲۰۰ صفحه دیگر به آن اضافه شود و در قالب کتابی ۵۰۰ صفحه‌ای منتشر و روانه بازار کتاب شود.

وی با بیان اینکه هنوز عنوانی برای این کتاب انخاب نکرده‌ام، افزود: بعد از اتمام کار هم عنوان و هم انتشاراتی که قرار است با آن این اثر را منتشر کنم، انتخاب خواهد شد. در عین حال، میرزایی اظهار امیدواری کرد که این اثر را با انتشارات معین به دست چاپ بسپرد.

دو کتاب تحقیقی و پژوهشی

عباس میرزایی در بخش دیگری از گفت‌وگویش با مهر از انتشار دو کتاب تحقیقی و پژوهشی دیگر خبر داد که امسال همزمان با هفته دفاع مقدس منتشر خواهد شد.

او در باره این دو کتاب توضیح داد: این آثار که به زودی روانه بازار کتاب می‌شوند تحقیقات و پژوهش‌های جدیدی در خصوص برخی عملیات‌های دوران دفاع مقدس و متن جنگ تحمیلی است.

عباس میرزایی اهل کرمان و از فعال‌ترین پژوهشگران و نویسندگان حوزه دفاع مقدس است که چند سالی مشغول تدوین خاطرات سردار قاسم سلیمانی از عملیات‌های جنگ هشت‌ساله بود که چند کتاب از مجموعه‌ای که قرار بود ۱۶ جلد باشد، منتشر کرد، اما انتشار مجلدات بعدی این مجموعه متوقف شد و دلیل توقف آن هم عدم توافق سردار سلیمانی با انتشار خاطراتش عنوان شد.

«هجوم به تهاجم» و «نبرد در سید جابر»، «برف‌های سرخ خورنواران»، «بصره در تیررس»، «جنگ تمام عیار»، «ملاقات با سنگرنشینان آن سوی خط» برخی از عنوان‌های تولید شده و منتشر شده از این مجموعه ۱۶ جلدی است.

علیرضا جباری دارستانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی