شعرخوانی طنز حجت‌ الاسلام مهدی پرنیان درباره سلبریتی ها


شعرخوانی طنز حجت‌ الاسلام مهدی پرنیان درباره سلبریتی ها

ویدئوی شعرخوانی طنز حجت‌الاسلام مهدی پرنیان درباره سلبریتی‌ ها را مشاهده می‌کنید. شعرخوانی طنز حاج آقا برای سلبریتی ها / بنده سلبریتی این کشورم! به […] نوشته شعرخوانی طنز حجت‌ الاسلام مهدی پرنیان درباره سلبریتی ها اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

ویدئوی شعرخوانی طنز حجت‌الاسلام مهدی پرنیان درباره سلبریتی‌ ها را مشاهده می‌کنید.

شعرخوانی طنز حاج آقا برای سلبریتی ها / بنده سلبریتی این کشورم!

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از شعرخوانی حجت الاسلام مهدی پرنیان ، شاعر طنزپرداز جوان، درباره سلبریتی‌ ها در محفل طنز قمپز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

پرنیان در بخشی از این شعر طنز می گوید:

«کشته‌ی رفتار نیکول کیدمنی
مرده‌ی استایل براد پیتیم

لاکچری منطقه‌ی چیذرم
بنده سلبریتی این کشورم

صبح پریروز توی اینستا
شد عدد فالورم شصت کا

بس که مهم است بیانات من
نشر دهند از نود و هشت جا

لایک خورم هست ملس بس که من
عکس خفن دارم از اقصی نقا

طِ خودم و دخترم و همسرم
بنده سلبریتی این کشورم

موقع هر زلزله و سیل من
داد سخن می‌دهم آن‌هم سه من…»

حجت‌الاسلام مهدی پرنیان ، از شاعران یزدی و دانش‌آموخته حوزه علمیه قم است و مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات دارد، او در جلسه دیدار اخیر شاعران با رهبر معظم انقلاب حضور یافته و توانسته بود با شعرخوانی طنز خود، لبخند را بر لبان رهبرانقلاب بنشاند؛ شعری طنز با عنوان دو کاج که پس از این دیدار بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه ویدئوی کاملی از شعرخوانی طنز حاج‌آقا پرنیان درباره سلبریتی‌ ها را مشاهده می‌کنید.

منبع : قمپز

چهره یا سلبریتی (به انگلیسی: Celebrity) به شخصی اطلاق می‌شود که معمولاً در زمینه‌های موسیقی، ورزش، رسانه، رقص، مدل، سیاست، ادبیات، مذهبی و نظایر آن در یک جامعه یا فرهنگ عامه دارای سرشناسی و معروفیت باشد.

چنین شخصی به راحتی از طریق مردم به ویژه قشر جوان قابل شناسایی است و به رسمیت شناخته می‌شود. چهره‌ها اغلب از طریق رسانه‌های جمعی به ویژه تلویزیون، سینما، نشریات و شبکه‌های اجتماعی به سرشناسی‌شان افزوده می‌شود و علت آن پرداختن زیاد به موضوعات چهره‌ها در رسانه‌ها در جهت تغذیه مطالب نشریات و پایگاه‌های خبری می‌باشد، که منجر به درآمدزایی برای آن‌ها می‌گردد.

یک چهره ممکن است از راه‌هایی منفی نظیر اختلاس، رسوایی جنسی، اعتیاد و … که نزد مردم غیرقابل پذیرش هستند نیز مشهورتر گردد. چهره‌ها سوژه همیشگی رسانه‌ها و مردم جهت ایجاد شایعه و به چالش کشیدن هستند.

منبع : ویکی پدیا

عکس : محمدمهدی بهمنی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403