آیین نامه ایمنی در جایگاه‌های عرضه سوخت تصویب شد


بانکداری ایرانی (http://bankdariirani.ir/fa/news/163605/bankdariirani.ir/) ـدر جلسه شورای عالی حفاظت فنی پیش نویس آیین نامه ایمنی در جایگاه‌های...

بانکداری ایرانی ـ در جلسه شورای عالی حفاظت فنی پیش نویس آیین نامه ایمنی در جایگاه‌های عرضه سوخت پس از بررسی و اخذ نظرات اعضای شورا تایید و به تصویب رسید.

به گزارش روز سه‌شنبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت فنی اظهار داشت: کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار در امر پیشگیری و کنترل حوادث ناشی از کار نقش مهمی دارند.

«حاتم شاکرمی» افزود: حدود ۱۹ هزار و ۵۰۰ کمیته حفاظت فنی و بهداشت در کشور فعالند و انتظار داریم تاثیر این کمیته‌ها در پیشگیری و کنترل حوادث و ترویج فرهنگ ایمنی کار محسوس باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک آیین نامه کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار به روزرسانی می‌شود چرا که بازنگری این سند در دستور کار شورای عالی حفاظت فنی قرار دارد و به زودی با تکمیل فرآیند بررسی آن، با اولویت در شورا مطرح خواهد شد .

شاکرمی اضافه کرد: پیش نویس «آیین نامه ایمنی در جایگاه‌های عرضه سوخت» در این جلسه پس از بررسی و اخذ نظرات اعضای شورا تایید و به تصویب رسید.

در ادامه این نشست «علی مظفری»، مدیر کل بازرسی کار و دبیر شورای عالی حفاظت فنی، گفت: بازنگری آیین‌نامه کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار در دستور کار اداره کل بازرسی کار قرار گرفته است و نظرات همکاران ادارات اجرایی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در این خصوص اخذ شده و پس از نهایی شدن در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل