دروازه بان پیشین تیم ملی : نصرتی گلری بیاورد که انگیزه داشته باشد!


رحمان احمدی دروازه بان باتجربه فوتبال ایران توضیحاتی را درباره جدایی اش از گل ریحان البرز و اختلاف با محمد نصرتی ارائه کرد. نوشته دروازه بان پیشین تیم ملی : نصرتی گلری بیاورد که انگیزه داشته باشد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دروازه بان پیشین تیم ملی : نصرتی گلری بیاورد که انگیزه داشته باشد!

رحمان احمدی : اهل هیجان دادم نیستم، زیر بار حرف زور هم نمی‌روم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۲۶
دروازه بان پیشین تیم ملی : نصرتی گلری بیاورد که انگیزه داشته باشد!

رحمان احمدی دروازه بان باتجربه فوتبال ایران توضیحاتی را درباره جدایی اش از گل ریحان البرز و اختلاف با محمد نصرتی ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان احمدی که هفته گذشته با تیم گل ریحان البرز قرارداد بست و در تمرینات این تیم هم شرکت کرد، بعد از مدتی با محمد نصرتی سرمربی جوان گل ریحان به مشکل خورد و جدا شد. احمدی در توضیح این اتفاق به خبرنگار ما گفت:

من اصلا قصد حضور در لیگ یک را نداشتم اما با توجه به شرایط تیم گل ریحان و استقبال مسئولان باشگاه تصمیم گرفتم به این تیم بروم. مشکلی هم نبود و کارم را دنبال می کردم تا اینکه بعد از بازی دوستانه با نود ارومیه اتفاقاتی رخ داد که تصمیم به جدایی گرفتم.

وی ادامه داد:

متاسفانه بعد از این بازی محمد نصرتی سرمربی تیم حرف هایی به من زد که برایم عجیب بود. آقای نصرتی طی صحبتی که داشتیم به من گفت برای حضور در گل ریحان انگیزه ندارم که این مساله عجیب بود. این حرف زور است و من زیر بار این حرف ها نمی روم و نمی توانم قبول کنم که چنین صحبتی با من انجام شود.

دروازه بان سابق تیم ملی همچنین گفت:

من سالها در فوتبال ایران حضور داشتم و همه آنهایی که با من کار کردند می دانند چطور شخصیتی دارم و چگونه در زمین حاضر می شوم. همواره سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و همیشه به پیراهنی که پوشیده ام تعصب داشتم. این حرف که انگیزه ندارم برای من سنگین بود و نمی دانم منظور محمد نصرتی چه بود.

رحمان احمدی با اشاره به اینکه مهدی ثابتی مربی دروازه بان های گل ریحان نیز با او صحبت کرده بود، تاکید کرد:

من درباره صحبت نصرتی با مهدی ثابتی حرف زدم. نظر او هم چنین بود که درتمرینات محکم و باانگیزه کار کردم. وقتی چنین موضوعاتی با سرمربی تیم مطرح شد به این نتیجه رسیدم که نمی توانیم با هم کار کنیم و این مساله را به آقای نصرتی نیز اعلام کردم.

رحمان احمدی که از مطرح شدن موضوع بی انگیزگی اش بسیار ناراحت است، تاکید کرد:

فکر نمی کنم با این همه تجربه دروازه بانی باشم که استرس داشته باشم. من همیشه در روز بازی ها هم آرام هستم و با ارامش کارم را انجام می دهم. شاید سرمربی گل ریحان دوست داشت که من در زمین داد بزنم و هیجان بدهم اما من اینگونه نیستم. البته اشتباهاتی هم داشته ام که همه آنها را می پذیرم اما اینکه بی انگیزه باشم را هرگز قبول نمی کنم و برایم عجیب بود فردی که سالها فوتبال بازی کرده و در سطح ملی بوده اینگونه اظهارنظر کند.

رحمان احمدی افزود:

الان هم اتفاقی نیفتاده. من از گل ریحان جدا شدم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. انشاالله گلری می آورند که انگیزه داشته باشد و بتواند برایشان بدرخشد! این را به اقای نصرتی هم گفتم.

رحمان احمدی درباره آینده اش افزود:

هنوز تصمیمی نگرفتم. از چند تیم لیگ برتری و لیگ یکی پیشنهادهایی دریافت کرده ام اما هنوز معلوم نیست چه اتفاقی رخ بدهد. با بررسی همه جوانب بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالم خواهم گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی