فرار موتورسوار از مرگ حتمی به دلیل استفاده از کلاه ایمنی! +فیلم


فرار موتورسوار از مرگ حتمی به دلیل استفاده از کلاه ایمنی! +فیلم

رکنا: موتورسوار چینی بعد ار تصادف وحشتناک باکامیون به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.

هر روز در خیابان شاهد موتورسوارانی هستیم که تنها برای فرار از جریمه نشدن توسط پلیس کلاه ایمنی خود را در جلوی موتورسیکلت خود آویزان کرده‌اند. از دید این موتورسواران کلاه ایمنی وسیله‌ای برای جریمه نشدن است تا وسیله‌ای برای حفظ جانشان. آن‌ها خطری را که هر لحظه می‌تواند جانشان را در معرض مرگ قرار دهد و موجب شود برای یک عمر خانواده و عزیزان آن‌ها سوگوار شوند دست کم می‌گیرند.

این در حالی است که کلاه ایمنی برای حفظ جان موتورسوار طراحی و ساخته شده است تا در صورت وقوع حادثه از آسیب جدی به سر و مغز موتورسوار جلوگیری شود. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان‌های چین رخ داد و موتورسوار چینی در تصادف با کامیون به علت استفاده از کلاه ایمنی از مرگ حتمی فرار کرد. این موتورسوار با وجود آنکه چرخ عقب کامیون از روی سرش رد شده بود به علت استفاده از کلاه ایمنی نجات یافت. ویدئویی که منتشر شده است نشان می‌دهد پس از آنکه راننده کامیون بدون توجه به لاین ویژه موتورسیکلت ناگهان به سمت راست پیچید و با این موتورسوار تصادف کرد. در این ویدئو مشاهده می‌شود با وجود آنکه سر موتورسوار زیر چرخ عقب کامیون قرار می‌گیرد، او به دلیل استفاده از کلاه ایمنی از این حادثه جان سالم بدر می‌برد.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ ۱۱ جولای در یکی از خیابان‌های شهر «نینگبو» واقع در استان ژیجیانگ چین رخ داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید