شهری که یک استخر فعال ندارد/ استعدادیابی زیر سایه کمبود ها


کارشناس تربیت بدنی شوش و مدال آور شنای خوزستان: شنای شوش پتانسیل بالایی دارد اما مسئولان...

شهری که یک استخر فعال ندارد/ استعدادیابی زیر سایه کمبود ها

کارشناس تربیت بدنی شوش و مدال آور شنای خوزستان: شنای شوش پتانسیل بالایی دارد اما مسئولان با سنگ اندازی جلوی رشد آن را گرفته اند.

به گزارش عصرایران؛ «عاطفه ناصر» اظهار کرد: سال 94 تیم شنای بسیار خوبی تشکیل دادیم که با 6 ماه کار کردن در استان مقام دوم را کسب کرد. متاسفانه هدایت خواه رییس سابق اداره ورزش شوش با سنگ اندازی و اختلال در فعالیت ما تیم منحل شد و همه کارها به باد رفت. قطعا اگر تیم امروز فعالیت داشت، جایگاه شنای شوش در بین بهترین تیم های کشور بود. مسئولان شوش به جای سنگ اندازی و متوقف کردن فعالیت ها، همکاری کنند تا رو به جلو پیشرفت کنیم.

ناصر افزود: امروز مجددا از صفر شروع خواهیم کرد اما قوی تر و تخصصی تر. امیدواریم نتایج حاصل از فعالیت ها مطلوب تر از گذشته باشد.

اجرای طرح استعدادیابی
کارشناس تربیت بدنی شوش با اشاره به طرح استعدادیابی شنا که با حضور 60 نفر برای رده های سنی 6 تا 14 سال در شوش و حومه شوش اجرا شده, گفت: خوشبختانه استقبال خوبی به عمل آمده است. در این طرح با توجه به فرم هایی که طراحی شده، چه کسانی که شناگر بودند و چه کسانی که به قوانین شنا آشنایی کامل نداشتند، خیلی دقیق گروه بندی شدند و شرکت کردند ضمن اینکه پیش از این نیز دوره ویژگی جسمانی انجام شد و تمام فاکتورها در نظر گرفته شد.

شهری که یک استخر فعال ندارد/ استعدادیابی زیر سایه کمبود ها

وی اضافه کرد: بعد از اتمام دوره استعدادیابی آزمونی گرفته خواهد شد و افرادی که در حد مطلوب باشند را انتخاب خواهیم کرد و در ادامه کار بر روی آنها تخصصی تر دنبال می شود.

دارنده مدال قهرمانی منطقه ای کشور گفت: طرح استعدادیابی به تنهایی برنامه ریزی و اجرا شده ضمن اینکه کار سخت و بزرگی بود و اینجا جا داد از همکاری مسئول استخر هفت تپه تشکر کرد که فضا را برای نوآموزها فراهم کرد تا با کمترین هزینه شرکت کنند.

ناصر هدف اجرای طرح را کشف استعدادها دانست و عنوان کرد: پتانسیل بچه ها واقعا بالاست. شخصا در نظر دارم شنای شهرستان شوش را فعال کنم. انتظار داریم مسئولان حمایت کنند که متاسفانه تا امروز جز کم کاری چیز دیگری از آنها مشاهده نشده ضمن اینکه به دلیل بی توجه بودن مسئولان امروز کمبود نیرو و امکانات در شهرستان شدیدا به چشم می خورد.

تعطیلی یک ساله استخر شوش
کارشناس تربیت بدنی شوش در پایان یادآور شد: شوش تنها یک استخر دارد که یک ساله در تعطیلی به سر می برد. متاسفانه پیمانکار آن توانایی اداره را ندارد که سبب شده استخر این شهر تا امروز بلاتکلیف بماند. به این ترتیب برای اعزام بچه ها از شوش به هفت تپه 15 کیلومتر مسافت باید طی شود. فعالیت با این شرایط واقعا سخت است ضمن اینکه خطرات مسیر را نیز باید در نظر گرفت. انتظار داریم واقعا کسی حمایت کند تا شنای این شهرستان جان تازه ای بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی