لایپزیش برای فروش اوپامکانو به آرسنال 76 میلیون یورو و یوونتوس برای فروش روگانی، 55 میلیون یورو می خواهد!


لایپزیش برای فروش اوپامکانو به آرسنال 76 میلیون یورو و یوونتوس برای فروش روگانی، 55 میلیون یورو می خواهد!

آرسنالی ها برای خرید یک مدافع وسط در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، با مشکلات زیادی روبرو...

طرفداری- در حالی که آرسنال در تلاش است در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی، حداقل یک مدافع خریداری کند؛ شرایط کمی سخت به نظر می رسد. به گزارش اد آرونز و فابریتزیو رومانو برای گاردین، لایپزیش به توپچی ها اطلاع داده که تنها در ازای مبلغ ۷۶ میلیون یورو (۷۰ میلیون پوند)، حاضر می شود دایوت اوپامکانو را به لندن بفرستد.

مدافع ۲۰ ساله فرانسوی که در ابتدای نقل و انتقالات مورد توجه میلان هم قرار گرفته بود، تنها دو سال از قراردادش باقی مانده اما لایپزیش نمی خواهد وی را از دست بدهد. در آلمان گفته می شود آرسنال پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی برای دایوت اوپامکانو ارسال کرده که لایپزیش آن را رد کرده است. اگرچه گاردین معتقد است آرسنال هنوز هیچ پیشنهادی به طور رسمی ارسال نکرده است. آرسنالی ها همچنین به دنیله روگانی، مدافع ۲۵ ساله یوونتوس علاقه مند است.

تیم انگلیسی هفته گذشته در حال بررسی امکان انتقال قرضی روگانی بود که یوونتوس در پاسخ اعلام کرده تنها وی را در ازای ۵۵ میلیون یورو (۵۰ میلیون پوند)، به فروش می رساند. در همین راستا، اسکیرا در گاتزتا دلو اسپورت گزارش می دهد که وولورهمپتون با استفاده از روابط خوب مندس و یوونتوس، پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی را برای روگانی ارسال کرده است. در خط دفاع آرسنال، همچنان انتظار می رود لورن کوشیلنی تیم را ترک کند. بوردو و رن در فرانسه، علاقه مند هستند این بازیکن را به خدمت بگیرند. آرسنال امیدوار است قبل از عصر روز پنج شنبه که فرصت نقل و انتقالات به پایان می رسد، جایگزین کوشیلنی را به خدمت بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...