راهنمای خرید تخت خواب دونفره شیک + مدل و قیمت


راهنمای خرید تخت خواب دونفره شیک + مدل و قیمت

تخت یکی از لوازم ضروری برای اتاق‌خواب بوده و از آنجایی‌ که افراد آن را برای زمان استراحت و خواب خود خریداری می‌کنند باید در خرید آن دقت لازم را به عمل بیاورند تا بتوانند خوابی راحت را روی آن تجربه کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، قبل از خرید تخت دو نفره بهتر است دکوراسیون مورد نظر و میزان بودجه خود را مشخص کنید، این کار خرید شما را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.

راهنما کاربردی خرید تخت خواب دو نفره

حال باید در بین گزینه‌های انتخابی، تختی را برگزینید که در درجه اول ازنظر ابعادی مناسب اتاق‌خواب شما باشد. پس قبل از هر اقدامی بهتر است ابعاد اتاق‌خواب خود را اندازه بگیرید تا تختی مناسب بخرید.

استاندارد ابعاد تخت‌های دونفره معمولاً ۲۰۰*۱۶۰ یا ۲۰۰*۱۸۰ است و ارتفاع استاندارد معمولاً ۳۵-۴۰ سانتی‌متر هست. البته تخت‌هایی با ارتفاع و عرض بیشتر نیز تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و ابعاد اتاقتان آن‌ها را خریداری کنید.

متریالی که برای ساخت تخت استفاده‌ شده بسیار اهمیت دارد و هر چه برای ساخت تختی از متریال مرغوب‌تری استفاده‌ شده باشد دوام و کیفیت بالاتری خواهد داشت.

تخت را از چوب، ام دی اف، نئوپان و فلز می‌سازند. مرغوب‌ترین این مواد چوب هست که قیمت بالایی دارد بعد ازآن ام دی اف است که با وجود کیفیت بالا از قیمت مناسب‌تری برخوردار است از این‌ رو معمولاً تقاضا برای خرید تخت ام دی اف بیشتر از سایر متریال‌ها است.

تخت‌های چوبی ممکن است وزن زیادی داشته باشند به‌ طوری‌ که حمل‌ونقل و حتی جابه‌جایی آن‌ها در یک اتاق سخت باشد پس به این موضوع توجه کرده و تختی به نسبت سبک خریداری کنید.

کفی تخت‌ها بر اساس مدل‌های مختلف مثل جک دار، تاشو، ثابت و ... ازنظر مدل با هم متفاوت هستند اما اکثراً از جنس نئوپان می‌باشند. تخت‌های جک دار و کشودار برای شما امکان استفاده از فضا زیر تخت را فراهم می‌کنند به همین خاطر از تخت‌های ساده گران‌تر هستند.

بعد از مشخص شدن متریال باید به سایر نکات نیز توجه کنید. اتصالات تخت را بررسی کنید تا از جنس مرغوبی بوده و سفت و محکم باشند، تراز بودن تخت را چک کنید. حتی نوع ساخت، تراش‌ها، رنگ تخت را بررسی کنید تا تختی که خریداری می‌کنید بهترین شکل و مدل و کیفیت را داشته باشد. تخت‌های فلزی ممکن در قسمت‌های برش خورده دارای زائده‌ای باشند که تشک و ملحفه شما را پاره یا بدنتان را زخم کند، این تخت‌ها را با دقت بررسی کنید.

اگر امکان دراز کشیدن و تست تخت وجود دارد بر روی آن دراز بکشید و به صدای احتمالی غژغژ تخت توجه کنید.

در آخر به خاطر داشته باشید داشتن گارانتی و ضمانت خود نشانه کیفیت محصول تولیدی است چراکه هیچ تولیدکننده‌ای محصول بی‌کیفیت خود را ضمانت نمی‌کند تا مجبور به پرداخت هزینه شود.

جدیدترین مدل تخت خواب دونفره

راهنمای خرید تخت خواب دونفره شیک + مدل و قیمت

مدل تخت خواب دونفره

تخت خواب دو نفره در مدل‌های سلطنتی و مدرن با کیفیت‌های مختلف برای انواع دکوراسیون‌ها ساخته‌شده و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مورد نظر خود مناسب‌ترین تخت را انتخاب کنید.

راهنمای خرید تخت خواب دونفره شیک + مدل و قیمت

مدل تخت خواب دونفره عروس

تخت‌هایی که عروس‌ها برای اتاق‌خواب خود انتخاب می‌کنند از مدل‌های لوکس بوده و معمولاً اولین انتخاب آن‌ها رنگ سفید است تا به اتاق‌خواب آن‌ها جلوه‌ای ویژه بخشد.

راهنمای خرید تخت خواب دونفره شیک + مدل و قیمت

مدل تخت خواب دونفره سلطنتی

تختخواب‌های سلطنتی دارای منبت‌کاری‌های ظریف و زیبا بوده و برای اتاق‌هایی با دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک مناسب هستند.

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و باکیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند.

امکان خرید تخت خواب دونفره با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف تخت خواب یک‌نفره، تخت خواب دونفره، تخت خواب دوطبقه، سرویس خواب، سرویس خواب مدرن یک‌نفره و دونفره و انواع مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به‌صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا