صادرات مرغ از آبادان ممنوع شد


صادرات مرغ از آبادان ممنوع شد

آبادان - ایرنا - رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت آبادان گفت: صادرات مرغ از این شهرستان در راستای تنظیم بازار ممنوع شده و از انتقال مرغ عرضه شده در بازار آبادان به مرز شلمچه جلوگیری می شود.

حسین عیسی زاده دریس روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این ممنوعیت در راستای کنترل روند عرضه و تقاضا و تنظیم بازار در محدوده بازار آبادان برای گردشگران خارجی به خصوص گردشگران عراقی که بدون روادید به شهرستان آبادان سفر می کنند اعمال می شود.

وی افزود: صادرات مرغ از بازار آبادان باعث کمبود و افزایش قیمت مرغ می شود که با ممنوعیت صادرات مرغ می توان از افزایش قیمت این کالای پر مصرف جلوگیری کرد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان گفت: به منظور کنترل قیمت مرغ در بازار آبادان گشت مشترک با فرمانداری، اداره صنعت معدن و تجارت و اداره تعزیرات راه اندازی شده است تا با گرانفروشان برخورد شود.

عیسی زاده دریس تعداد واحدهای مرغداری در آبادان را پنج واحد عنوان کرد و افزود: به دلیل نبود کشتارگاه طیور در آبادان ، مرغ تولید واحدهای مرغداری در آبادان برای کشتار به اهواز منتقل شده و پس از کشتار برای عرضه به بازار آبادان منتقل می شود.

وی قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار آبادان را ۱۲۹ هزار ریال عنوان کرد و افزود: فروش مرغ کشتار روز با قیمتی بیش از این تخلف بوده و با گرانفروشان برخورد قانونی می شود.

عیسی زاده دریس گفت: ۲ واحد عرضه مرغ در آبادان به دلیل گرانفروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس