فرماندار شهرستان شهرضا گفت: همه مردم و مسئولان از نقش سپاه در ابتدای انقلاب تاکنون اطلاع داریم و بدون بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی تداوم انقلاب ممکن نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا گفت: حضور بسیج در 8 سال دفاع مقدس ، در حفظ تمامیت ارضی کشور، در صحنه های عمرانی ، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی نقشی انکار نشدنی است.

وی تصریح کرد: ویژگی انعطاف پذیری، موقعیت شناسی و حضور در صحنه های مختلف اجتماعی،فرهنگی ،اقتصادی،عمرانی و بهداشتی و مشارکت و همدلی با دستگاه های دولتی ،ویژگی موثر بسیج در جامعه است.

رفیعی نژاد افزود: هرگاه انقلاب به پشتوانه مردمی نیاز داشت ، شاهد حضور بسیج بودیم.

فرماندار شهرضا گفت: میدان و عرصه مبارزه کنونی، میدان مبارزه با مسائل اجتماعی و فرهنگی است.

رفیعی نژادبابیان اینکه نقطه قوت انقلاب اسلامی وحدت بین تمام مردم و مسئولان سه قوه است، تصریح کرد: دشمن با شناسایی این نقطه قوت و حساس با برنامه ریزی به دنبال ازبین بردن این وحدت است.

وی افزود: ایجاد ناامیدی از سیستم اداری کشور، ناکارآمد نشان دادن دولت،تخریب سه قوه، رو در رو قراردادن مسئولان سه قوه و ایجاد بدبینی نسبت به دولت در بین مردم،از اقدامات دشمن بوده و متاسفانه بعضی از مسئولان هم سرباز پیاده نظام این تفکرات می شوند.

فرماندار شهرضا گفت: عصر حاضر عصر مقابله با کژاندیشی های دشمنان انقلاب و حضور در صحنه های اجتماعی و فرهنگی است که بسیج می تواند سکان دار این مقابله باشد.

رفیعی نژاد تصریح کرد: امیداست با وحدت و همدلی هرچه بیشتر نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر امنیت و آرامش موجود در شهرستان نتیجه و حاصل همکاری،همدلی و هم افزایی تمام مسئولان با یکدیگر است.

فرماندارشهرضا گفت:سرهنگ داستانی از مسئولانی بودند که در تمام صحنه های کمک به سیل زدگان، مبارزه با بیماریها،کمبود پزشک و اقتصاد مقاومتی حاضر بودند و خدمت رسانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا نیز گفت: امید است در گام دوم انقلاب استوارتر، امیدوارتر و با تلاش بیشتر ، زمینه تحقق جامعه اسلامی را محقق کنیم.

سرهنگ مسعود اکبری تصریح کرد: مردم در زمینه بسیج کارنامه درخشانی دارند و می طلبد با بصیرت افزایی حضور مردم در عرصه های مختلف را قوی تر کنیم.

سرهنگ اکبری افزود: امید است بتوانیم از ظرفیت بسیج به عنوان قدرت مردمی و نرم جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدهای دشمن استفاده کنیم.