برنامه‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد در دهه ولایت


برنامه‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد در دهه ولایت

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، ویژه‌ برنامه‌های این مرکز را در دهه ولایت اعلام کرد

برنامه‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد در دهه ولایتبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از امور مساجد کشور ، حجت‌الاسلام ذاکر با اعلام سه ویژه‌ برنامه مرکز رسیدگی به امور مساجد برای دهه امامت و ولایت، گفت: نواحی‌ای که ائمه جماعات آن علاقه‌مند به دریافت آموزش در حوزه‌های تخصصی تبلیغ مانند غدیر و انتظار هستند، از جانب مرکز حمایت می‌‌شوند.

حجت الله ذاکرافزود:​ نخستین برنامه ما برگزاری مسابقه بزرگ عید غدیر است که برای نمازگزاران مساجد در نظر گرفته شده، کتابی برای این مسابقه در حال تدوین است که نسخه PDF آن در سایت جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد بارگذاری می‌شود. ۱۱۰ جایزه به برگزیدگان این مسابقه اهدا می‌شود.
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: برنامه دیگر ما برای ایام دهه ولایت و امامت، اعزام ۳۰ مبلغ به مساجد شهر تهران است. در مناسبت‌های بعدی این برنامه شامل مساجد شهرستان‌های استان تهران نیز می‌شود.
وی اضافه کرد: ائمه جماعاتی که علاقه‌مند هستند روایتگر غدیر شوند و توانایی کار با نرم افزار‌های چند رسانه‌ای را دارند، می‌توانند در دوره‌های آموزشی مرکز رسیدگی به امور مساجد در این باره شرکت کنند. این برنامه حاصل همکاری مشترک این مرکز با موسسه امامت است.
ذاکر افزود: ائمه جماعاتی که در این طرح شرکت می‌کنند، روایات مرتبط با فضایل و مناقب امیرالمومنین علی (ع) را به مدت پنج شب در ایام دهه ولایت و امامت و با استفاده از ظرفیت‌های چند رسانه‌ای در مساجد تبیین می‌کنند.
وی گفت:: مرکز رسیدگی به امور مساجد از نواحی‌ای که ائمه جماعت علاقه‌مند به دریافت آموزش در حوزه‌های تخصصی تبلیغ دین مانند غدیر و انتظار را دارد، حمایت می‌کند.
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطرنشان کرد: این مرکز تعامل مطلوبی با مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران به منظور اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی و برگزاری مسابقات مختلف در ایام دهه ولایت و امامت در مساجد دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !