ب‌ام‌و 530e پلاگین هیبرید به‌روز شده، برد بیشتر و AWD سفارشی


ب‌ام‌و 530e پلاگین هیبرید به‌روز شده، برد بیشتر و AWD سفارشی

ب‌ام‌و اقدام به بهبود نسخه‌ی پلاگین هیبریدی سدان محبوب سری 5 کرده و این خودرو هم‌اکنون از مجموعه باتری بزرگ‌تر و سیستم چهار چرخ محرک xDrive سفارشی سود می‌برد که باعث می‌شود 530e بهتر از همیشه باشد. به لطف پیشرفت‌های صورت گرفته در تکنولوژی باتری‌ها ب‌ام‌و قادر بوده مجموعه باتری 9.2 کیلووات ساعتی قبلی را... The post ب‌ام‌و 530e پلاگین هیبرید...

ب‌ام‌و اقدام به بهبود نسخه‌ی پلاگین هیبریدی سدان محبوب سری 5 کرده و این خودرو هم‌اکنون از مجموعه باتری بزرگ‌تر و سیستم چهار چرخ محرک xDrive سفارشی سود می‌برد که باعث می‌شود 530e بهتر از همیشه باشد.

ب‌ام‌و 530e پلاگین هیبرید به‌روز شده، برد بیشتر و AWD سفارشی
به لطف پیشرفت‌های صورت گرفته در تکنولوژی باتری‌ها ب‌ام‌و قادر بوده مجموعه باتری 9.2 کیلووات ساعتی قبلی را با واحد 12 کیلووات ساعتی جدید جایگزین کند. این باتری جدید همان سایز فیزیکی باتری قبلی را حفظ کرده و بنابراین هیچ فضای جدیدی در بخش بار اشغال نشده است.
باتری پرظرفیت‌تر باعث شده برد این خودرو به 57 کیلومتر برسد. البته برد مدل مجهز به سیستم چهار چرخ محرک برابر با 53 کیلومتر می‌باشد.

ب‌ام‌و 530e پلاگین هیبرید به‌روز شده، برد بیشتر و AWD سفارشی
ب‌ام‌و 530e به‌روز شده را می‌توان با استفاده از سوکت شارژ خانگی در کمتر از 6 ساعت شارژ کرد اما در صورتی که از شارژ وال باکس ب‌ام‌و استفاده شود این میزان به 3 ساعت و 35 دقیقه کاهش می‌یابد.

جدای از نصب باتری جدید، قوای محرکه‌ی این خودرو نیز بهبود یافته و دارای تکنولوژی eDrive جدید است که باعث کاهش 20 درصدی مصرف سوخت و آلایندگی می‌شود. ب‌ام‌و اعلام کرد مصرف سوخت رسمی این خودرو 1.6 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و در هر کیلومتر نیز تنها 36 گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند.

ب‌ام‌و 530e پلاگین هیبرید به‌روز شده، برد بیشتر و AWD سفارشی
همچون گذشته نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربوی 181 اسبی و واحد الکتریکی 111 اسب بخاری است که مجموع قدرت 248 اسب بخاری و گشتاور 420 نیوتون متری را ایجاد می‌کنند. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز تنها گزینه‌ی موجود می‌باشد.

ب‌ام‌و ادعا می‌کند این خودرو در عرض 6.1 ثانیه از سکون به‌ سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت 235 کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. شایان ذکر است حداکثر سرعت این خودرو در حالت الکتریکی به 140 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

عضو پلاگین هیبریدی خانواده‌ی سری 5 همچنین به سیستم تهویه مطبوعی مجهز است که به مشتریان اجازه می‌دهد هوای کابین را به‌صورت از راه دور و با یک برنامه‌ی موبایلی تنظیم کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟