دومین سیر مطالعاتی آثار امام موسی صدر برگزار می‌شود


 دومین سیر مطالعاتی آثار امام موسی صدر برگزار می‌شود

به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر دومین سیر مطالعاتی آثار اندیشه امام موسی صدر در فصل تابستان و با بازخوانی کتاب «انسان آسمان» برگزار می‌شود.

به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر دومین سیر مطالعاتی آثار اندیشه امام موسی صدر در فصل تابستان و با بازخوانی کتاب «انسان آسمان» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر دومین سیر مطالعاتی آثار اندیشه امام موسی صدر در فصل تابستان و با بازخوانی کتاب «انسان آسمان» برگزار می‌شود.

محسن اسماعیلی راهنمای این دوره از سیر تابستانه است. در این دوره مباحث کتاب انسان آسمان که شامل مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و نوشته‌های امام موسی صدر درباره امیرالمومنین (ع) است، مطالعه و مباحثه می‌شود.

امام صدر در این مجموعه نگاهی ویژه به مسائل مختلفی همچون زندگی و شهادت امیرالمومنین(ع) ویژگیهای فردی و اخلاقی ایشان، واقعه غدیر، مفهوم ولایت و وظایف و مسئولیت‌های شیعیان دارد.

محسن اسماعیلی راهنمای دوره مطالعاتی کتاب انسان آسمان دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و عضو مجلس خبرنگان رهبری است. او دارای گواهی اجتهاد و دکترای حقوق خصوصی است.

اسماعیلی به صورت هفتگی و تخصصی در محل سابق حزب جمهوری اسلامی به شرح نهج‌البلاغه می‌پردازد و از آثار او درباره نهج‌البلاغه و کلام امیرالمومنین (ع) می‌توان به این عناوین اشاره کرد:

1. درس‌های ماندگار، نگاهی نو و گذرا به نهج‌البلاغه

2. سرچشمه حکمت جلد 1 سیاست و حکومت در نهج‌البلاغه

3. سیاست‌نامه علوی

4. چهار و چهار: سفارش‌های امیرالمومنین (ع) به امام حسن مجتبی (ع)

هزینه شرکت در این دوره فشرده که 23 مرداد ماه برگزار می‌شود، 40 هزار تومان است و دانش‌آموختگان در پایان این دوره گواهی تکمیل دوره دریافت خواهند کرد.

جلسات دوره در محل موسسه امام موسی صدر واقع در تهران- میدان هفت تیر- بالاتر از مسجد الجواد- کوچه شهید عبدالکریم شریعتی- پلاک 10- واحد 2 تلفن: 02188494162 تشکیل می‌شود.

ثبت‌نام به صورت اینترنتی و از طریق Book.imamsadr.ir امکانپذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن