افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان نزاجا


افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان نزاجا

گروه فعالیت‌های قرآنی- نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش به میزبانی قرارگاه شمالشرق نزاجا در جوار بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) آغازبه کار کرد.

افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان نزاجابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق؛ امیرسرتیپ دوم ستاد مرتضی محمدی، جانشین قرارگاه منطقه‌ای قرارگاه شمال شرق نزاجا در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نزاجا که روز گذشته 13 مردادماه در مشهد برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات بیان کرد: کسانی که به امور قرآنی اهتمام می‌ورزند، برای نیروی زمینی مایه افتخار و مباهات هستند.

وی گفت: یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی برای ارتش، تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی بوده که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و بصیرت‌افزائی کارکنان و خانواده آنان خدمات ارزنده‌ای انجام داده‌اند و نتیجه تلاش این بوده است که ارتش جمهوری اسلامی به عنوان برترین نهاد قرآنی در دستگاه‌های اجرایی معرفی و لوح برتر به سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اعطا شده است.

امیر سرتیپ دوم مرتضی محمدی، ضمن اشاره به ولایتمداری کارکنان ارتش افزود: همواره تلاش کرده‌ایم جزء سربازان ولایتمدار باشیم و در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت قاریان و حافظان قرآنی اهتمام ورزیم.

وی گفت: امیدواریم همانطور که در مباحث قرآنی جایگاه خود را پیدا کرده‌ایم بتوانیم در مباحث بصیرت افزایی و حجاب و عفاف به جایگاهی که در شأن خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی است دست پیدا کنیم.

نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نزاجا در سه بخش، بانوان شاغل، همسران و فرزندان ذکور آنان از 13 مردادماه آغاز و به مدت چهار روز در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم و تفسیر ادامه دارد.

نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله سراسری مسابقات قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس