تیم بسکتبال دختران قزوین در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد خوش درخشید


تیم بسکتبال دختران قزوین در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد خوش درخشید

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نایب قهرمانی رقابت های کشوری این دانشگاه که به میزبانی فارس برگزار شد، را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این مسابقات که با حضور هفت تیم و ۲ گروه ۳و ۴ تیمی و به میزبانی واحد کرمان برگزارشد؛ تیم قزوین در بازی اول موفق شد تیم البرز را با نتیجه قاطع ۶۰-۴۶ شکست دهد.

در بازی دوم تیم قزوین مقابل تیم میزبان مسابقات قرار گرفت و در یک بازی دیدنی و جذاب و تنها با 2 امتیاز اختلاف بازی را با نتیجه ۵۰ - ۴۸ واگذار کرد.

اما در بازی سوم تیم قزوین برابر تیم فارس با نتیجه ۶۹ - ۶۰ به پیروزی رسید و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند.

در بازی نیمه نهایی نیز تیم قزوین موفق شد در یک بازی هماهنگ و منسجم با نتیجه ۵۹-۴۶ تیم همدان را شکست داده و به فینال راه پیدا کند.

در بازی فینال تیم قزوین بار دیگر با تیم فارس روبه‌رو شد و در یک بازی نزدیک و دیدنی و تنها با یک امتیاز اختلاف و با نتیجه ۴۸-۴۷ بازی را واگذار کرد و به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

‌هانیه‌ هاشمی، حدیثه درویشوند، شقایق رحمانی، عاطفه طاهرخانی،‌ هانیه رحیمی، محدثه گودرزوندچگینی، فاطمه ملک‌دوست، یاسمن گیلکی، فاطمه باباخداوردی و فرناز داداشی بازیکنان تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را تشکیل می‌دادند و فرانک عبداللهی به عنوان مربی و حمیده پیروز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟