معرفی فیس‌لیفت ون کاروان فولکس‌واگن کالیفرنیا مدل 2020


معرفی فیس‌لیفت ون کاروان فولکس‌واگن کالیفرنیا مدل 2020

پس از ارائهٔ یک پیش‌نمایش، فولکس‌واگن رسماً نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ون کاروان کالیفرنیا را رونمایی کرده است. این خودرو که بر اساس ون ترنسپورتر مدل 2020 ساخته شده است، مثل آن از نمای جلویی جدیدی برخوردار شده است. برجسته‌ترین ویژگی‌های این قسمت، جلوپنجرهٔ بزرگ‌تری است که توسط چراغ‌های جدید با دی‌لایت‌های LED احاطه شده است.... The post معرفی فیس‌لیفت...

پس از ارائهٔ یک پیش‌نمایش، فولکس‌واگن رسماً نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ون کاروان کالیفرنیا را رونمایی کرده است. این خودرو که بر اساس ون ترنسپورتر مدل 2020 ساخته شده است، مثل آن از نمای جلویی جدیدی برخوردار شده است. برجسته‌ترین ویژگی‌های این قسمت، جلوپنجرهٔ بزرگ‌تری است که توسط چراغ‌های جدید با دی‌لایت‌های LED احاطه شده است. کمی پایین‌تر نیز سپری جدید با مه شکن‌های بازطراحی شده دیده می‌شود که در سرتاسر آن یک قطعهٔ مشکی‌رنگ پلاستیکی کار شده است. خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید بالاترین تیپ کالیفرنیا بوده و Ocean نام دارد. این تیپ در بیرون از طرح دورنگ بدنه، جلوپنجرهٔ کرومی و نواری کرومی در سپر جلو برخوردار است تا از دیگر تیپ‌ها که Beach و Coast نام دارند متمایز گردد.

معرفی فیس‌لیفت ون کاروان فولکس‌واگن کالیفرنیا مدل 2020

تغییرات بزرگ‌تر اما در داخل روی داده و کالیفرنیا در تیپ‌های Coast و Ocean به یک آشپزخانهٔ جمع‌وجور با سینک ظرف‌شویی، اجاق‌گاز و یخچال مجهز شده است. علاوه بر این، در کابین این کاروان سوکت‌های USB جدید و دستگیره‌های آلومینیومی جدید برای همهٔ درها ارائه شده و در کمد عقب درهای کشویی جایگزین نمونه‌های کرکره‌ای شده‌اند. در همین حال، همهٔ قفسه‌های چوبی از نو طراحی شده و به رنگ بژ درآمده‌اند درحالی‌که صندلی‌های نیز با روکش‌های تیره‌تر خاکستری پوشیده شده‌اند.

معرفی فیس‌لیفت ون کاروان فولکس‌واگن کالیفرنیا مدل 2020

به گفتهٔ فولکس‌واگن، در کالیفرنیای جدید، تختخواب‌ها راحت‌تر از قبل هستند و صندلی نیمکتی عقب هم قابل تنظیم است. این در حالی است که پارچهٔ خاکستری اطراف قسمت باز شوندهٔ سقف نیز از ورود بیش‌ازاندازهٔ نور به داخل کابین جلوگیری می‌کند. برای افرادی که در طبقهٔ پایین هستند هم ویژگی جدیدی بنام طلوع آفتاب در نظر گرفته شده که با استفاده از چراغ‌های LED مجزا و قابل انتخاب روی سقف، میزان روشنایی مطلوبی را برای فضای نشیمن فراهم می‌کند.

معرفی فیس‌لیفت ون کاروان فولکس‌واگن کالیفرنیا مدل 2020

معرفی فیس‌لیفت ون کاروان فولکس‌واگن کالیفرنیا مدل 2020

کالیفرنیا مدل 2020 در بخش تکنولوژی هم به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را تجربه کرده به‌گونه‌ای که به یک پانل کنترل چندمنظورهٔ جدید در بالای کنسول مجهز شده و نمایشگر منوکرومیک (تک‌رنگ) قبلی با صفحه‌نمایش لمسی تمام‌رنگی جایگزین شده قابلیت‌های بسیار بیشتری دارد. برای این کاروان همچنین امکان سفارش صفحه آمپر دیجیتالی، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MIB3 با نمایشگرهایی تا 9.2 اینچی و سیستم اتصال آنلاین یکپارچه هم قابل سفارش است.

معرفی فیس‌لیفت ون کاروان فولکس‌واگن کالیفرنیا مدل 2020

مثل دیگر مدل‌های ون ترنسپورتر مدل 2020، در کالیفرنیا هم فرمان هیدرولیک با نمونهٔ الکتریکی جایگزین شده که امکان تجهیز به سیستم‌های کمک‌رانندهٔ جدیدی مثل دستیار حرکت میان خطوط، دستیار پارک، سیستم محافظت جانبی (وجود موانع را در هنگامی تغییر مسیر هشدار می‌دهد) دستیار تریلر و دستیار باد را فراهم می‌کند. کالیفرنیای جدید با پیشرانه‌های چهار سیلندر توربودیزل بسیار کارآمد با قدرت‌هایی تا 200 اسب بخار قابل انتخاب بوده و امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد. اولین نمایش عمومی فولکس‌واگن کالیفرنیا مدل 2020 اواخر آگوست در نمایشگاه Caravan Salon در دوسلدوف صورت خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403